//

Hulp gevraagd.

Hulp gevraagd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Ruben, Ik wou dat ik u kon antwoorden, maar ik heb er geen flauw benul van. Ik weet enkel dat de iPhone origineel een 1.1.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-12-07, 23:40
MacPudding MacPudding is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

@Ruben,
Ik wou dat ik u kon antwoorden, maar ik heb er geen flauw benul van.
Ik weet enkel dat de iPhone origineel een 1.1.1 was en dat hij nooit gedowngraded is.
Ik wacht even af tot mijn vriend hier op antwoordt, en hij verder uw vragen beantwoordt.
Jullie hulp wordt echt geapprecieerd !!

MacPudding
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-12-07, 01:36
kwattez kwattez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1
Standaard

Even MacPudding zijn probleem schetsen.
Het toestel was een perfect werkende 1.1.1, maar door "foute" manupulatie hebben we de iphone gerestord met itunes. De ipone kwam terug tot leven maar nu met versie 1.1.2, dus moet opnieuws gejailbreakt worden en simunlocked.
Aangezien appinstaller nog niet werkt met de 1.1.2 zit er volgens het forum maar 1 ding op downgrade naar 1.1.1.
Zover zitten we al, iphone in DFU mode en de gedownloade 1.1.1 (en zelfs 1.0.2 geprobeerd) erop zetten.

Nadien krijg ik de foutmelding error 1015 (wat goed is), dus sluit ik itunes en start independence op, maar die vindt de iphone niet.
Dus kan ik niet verder. Na de foutmelding krijg ik ook die driehoek niet meer te zien die ik vroeger zag.

Wat doen we fout ?

Verkeerde file ? ik gebruik het bestand dat ik op het forum gevonden heb om te restoren naar 1.1.1

Hopelijk ben ik duidelijk genoeg en kan iemand me helpen het bos door de bomen te zien en MacPudding zijn iphone tot leven te wekken.
  #23  
Oud 05-12-07, 22:18
MacPudding MacPudding is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Wie kan hier duidelijkheid brengen, is de gevolgde procedure door mijne vriend Kwattez de juiste of zitten we mis...???
Zo we mis zitten welke programma's / procedures missen we dan...???

MacPudding.
  #24  
Oud 06-12-07, 18:17
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Hey kwattez, het antwoord is heel simpel.

Restore hem nog een keer naar 1.1.1 en krijg die 1015 fout(dit is goed). Vervolgens (terwijl je iphone nog steeds aangesloten is) open je iPhuc.exe (moet je even downloaden google vindt hem wel.) Je krijgt in iPhuc een DOS schermpje.

Typ het volgende in:

cmd setenv auto-boot true
cmd saveenv
cmd fsboot

(overal enter uiteraard)

Je kunt nu iPhuc weer afsluiten en je bent terug in de activatiescherm van 1.1.1, echter is het probleem nog niet opgelost. Jailbreak 1.1.1 en in installer Add source: i. unlock.no download vervolgens The virginizer bij Unlocking Tools (niet 3.x versie, maar de ander) Hij virginized nu je iphone. Als hij klaar is Shift-restore je via itunes en selecteer je de 1.1.1 restore bestand, als hij klaar is heb je een zo goed als nieuwe 1.1.1 telefoon en alles werkt weer...

Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hulp gevraagd RickskeP Koopinformatie Nederland 0 21-12-10 00:44
hulp gevraagd? jimmyneutron iPhone algemeen 23 25-08-10 17:29
iPhone: Hulp gevraagd Jerome89 Jailbreak 3 28-07-10 15:31
Hulp gevraagd Loet Unlock [archief] 14 11-05-08 16:48
hulp gevraagd Djsean Unlock [archief] 8 06-01-08 02:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.