Iemand de iPhone 4 al laten vallen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) tjaaa ik vertik het nog steeds om een hoesje te nemen, dus het is ook voor mij uitkijken geblazen met mn 3gs.... heb 'm nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tjaaa ik vertik het nog steeds om een hoesje te nemen, dus het is ook voor mij uitkijken geblazen met mn 3gs....
heb 'm nu 2x op steen laten vallen omdat ie lag op een zwarte placemat die ik van tafel wilde halen en de andere x omdat ik schrok in een multiplayer battle dat ie uit m'n handen viel LOL Hij is nog heel, kben er uiterst zuinig op Een kennis van mij daarentegen heeft een voorraad glas ingeslagen voor als ie weer breekt, hij is nu op nr. 11 geloof ik. XD |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb mijne 1x laten vallen op stenen vloer, maar niet te zien. Ben er erg zuinig op.
|
|
|||
|
|||
heb mijne al zoveel laten vallen en er is nog niks aan gekomen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Die van mij heeft inmiddels 3 van zijn 9 levens verbruikt.. Pff.. Ben nog steeds zeer blij met die deugdelijke More sleeve..
|
||||
|
||||
Maar het is ook niet zo dat je er TE voorzichtig op bent, want dan veroorzaak je juist problemen
|
|
|||
|
|||
Vaak zelfs gelukkig heb ik een hoesje anders was ie echt deud.
|
|
|||
|
|||
Nou, de mijne stuitert regelmatig, maar de laatse keer was teveel voor 'm.
Glas laten maken voor ongeveer 160,00 bij Iphoneworld in Amsterdam, schrok wel van het bedrag. Heb een verzekering lopen, maar de laatste keer dat ik mijn 3G opstuurde was ik 'm 6weken kwijt, dus dit keer maar zelf geregeld. |
|
|||
|
|||
Gisteren mijn iPhone 4 ook laten vallen. Was uit het borstzakje van mijn hemd gevallen, vraag me niet hoe dat gebeurt is Gelukkig is er niks aan en werkt hij nog perfect, enkel vind ik dat de batterij snel leegloop. Ik kan er maar 2 dagen met doen en vroeger deed ik er 5 dagen mee. Maarja, met hem in de pries te steken is het opgelost eh
|
|
||||
|
||||
......iPad, telt dat ook? En nee, hij kon er niet tegen. Was er maar HPX2 hars voor dergelijke sterretjes......
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik heb mijn iPhone 4 2 keer laten vallen. Een keer keihard, en de ander wat zachter. De iPhone zat vrij los in mijn zak, en viel er uit toen ik mijn portemonnee wou pakken. Dit gebeurde in Londen op een schuine straat. De iPhone viel erg hard op de stenen en schoof toen nog 5-10 meter over de grond. De schade was zeer beperkt, alleen alle 4 de hoeken zijn aan beide kanten (soms) licht beschadigd. Direct daarna heb ik (stom) hem weer laten vallen, in alle hectiek. Dat was op de stoep, schoof niet door en heeft (misschien) voor wat extra krasjes gezorgd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koffie over Iphone laten vallen | Fleurtjahh | Archief | 1 | 13-04-11 23:42 |
iPhone laten vallen | patje26 | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 21:08 |
iPhone laten vallen :@ | ivoborkus | iPhone algemeen | 29 | 24-03-10 21:37 |
Iphone laten vallen | tomb3 | iPhone algemeen | 7 | 31-10-09 21:35 |
iphone laten vallen | robinvel | iPhone algemeen | 5 | 15-06-08 15:33 |
|
|