Iemand de iPhone 4 al laten vallen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb m'n iphone op een poxy grindvloer laten vallen, en de verzekering oplichten gaat ook niet want je moet met beide telefoons (je oude waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb m'n iphone op een poxy grindvloer laten vallen, en de verzekering oplichten gaat ook niet want je moet met beide telefoons (je oude waar de verzekering nog op zit en je nieuwe iphone 4) naar de T-mobile winkel om te switchen.
Ben al druk aan het zoeken voor een nieuw achterkantje en zie dat je kan kiezen tussen alleen het glas (ong. 20 euro) of een kompleet achterkantje (100 euro). Weet alleen niet of het moeilijk is om alleen het glas te vervangen. Misschien heeft iemand hier al iets over gelezen/gezien? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zodra ik er een heb zal ik hem meteen laten vallen en de resulaten hier posten
|
|
|||
|
|||
Gisteravond was het zover. Met mijn short al liggend in de zetel. Opeens begint het te regenen en ik moet mij naar boven reppen om daar de dakvensters te sluiten. In mijn haast vliegt de iPhone, die ondertussen reeds half uit mijn broekzak was geschoven, uit mijn broek. Ik hoorde wat geknetter achter me, en opeens schieten al die beelden van verbrijzelde achter- en voorkanten door mijn hoofd.
Gelukkig was hij op de antenne-structuur beland. De enige schade is op het buitenste laklaagje: iPhone Damage.jpg Dit valt harstikke mee, want hij ging echt hard (gezien mijn snelheid waarmee ik recht stond), het was een steenharde vloer, en het maakte echt een vies knetterend geluidje. Ik ben ondertussen overtuigd van de sterkte van het ontwerp Binnen de 2 maanden heeft mijn exemplaar waarschijnlijk overal barsten en krassen zitten. Ik ben dan ook niet van de voorzichtigste als het om gebruiksvoorwerpen gaat. |
|
||||
|
||||
Als ik hem laat vallen ga ik eerst huilen en dan zal ook ik hier een foto plaatsen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar de spanning is zeg maar het zelfde: je ziet het in beide gevallen (meestal) in slowmotion gebeuren. Want je wilt dat het (in beide gevallen) niet gebeurt.
|
|
|||
|
|||
Komende week gaat mijn iPhone 4 32GB (UK) richting Spark Electronics. De voorkant is beschadigd na een val. Kosten: € 169,-
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in de vorige post staat een optie, wel zuur zo snel naar de gal!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig is het opgelost! De verzekering heeft de iPhone 4 compleet vergoed en ik heb een iPhone 4 32GB terug! De 'oude' mocht ik houden, dus die repareren we wel een keer. Da's nog eens fijn!
iPhone 2G 8GB US ->iPhone 2G 16GB US ->iPhone 3G 8GB IT-> iPhone 3GS 32Gb White NL-->iPhone 4 32GB Zwart (UK) --> Laatst gewijzigd door polowater; 10-08-10 om 16:30. |
|
|||
|
|||
Snel geregeld! Bij welke verzekering was dat als ik vragen mag?
|
|
||||
|
||||
Het kan aan mij liggen (tijdstip?) maar op de foto's staan toch 2 iPhones 4? Gezien het feit dat je zegt een iPhone 3 (?) terug te hebben....
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke verzekering is dat dan ???? niet pro-assist in ieder geval
|
|
|||
|
|||
Waar kan je eigenlijk de iphone laten verzekeren? Is dat bij mobistar zelf?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik vraag me soms sowieso af wat het nut is van zo'n telefoon verzekering, mijn ervaring is dat het een hoop geld kost, een hoop moeite om er vanaf te komen, en als je er aanspraak op wilt maken, je meestal niks krijgt omdat er altijd wel wat in de kleine lettertjes stond... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mijn telefoon ook al 2x houten vloer laten vallen vnanaf de bank. Niks aan de hand.
Verzekering van phonehouse is ook goed geregeld, alleen duurt het week of 2 voor je een nieuwe heb en mag je de ouwe niet houden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koffie over Iphone laten vallen | Fleurtjahh | Archief | 1 | 13-04-11 23:42 |
iPhone laten vallen | patje26 | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 21:08 |
iPhone laten vallen :@ | ivoborkus | iPhone algemeen | 29 | 24-03-10 21:37 |
Iphone laten vallen | tomb3 | iPhone algemeen | 7 | 31-10-09 21:35 |
iphone laten vallen | robinvel | iPhone algemeen | 5 | 15-06-08 15:33 |
|
|