Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 AAAAAH kword helemaal gek... pff we zijn pas 14 dagen bezig met de levering van de iphone en ze hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik krijg vanmiddag de iphone 16GB, omdat ik deze order hebt om laten zetten van 32 na 16 GB, als ik op de 32 GB had moeten wachten is de Iphone 5 volgens mijn al uit.
|
|
|||
|
|||
lmao. ik krijg net drie minuten geleden een mailtje dat hij vandaag wordt verstuurd
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd
|
|
|||
|
|||
Congrats Harriepopov!!!
ladies and gentleman we've started july @ harriepopov als je nog twijfels had aan mijn logica zijn die denk ik nu helemaal weg (A) |
|
|||
|
|||
Wel de 16 GB allemaal de 32 GB krijgen ze bijna niet binnen volgens mij.
|
|
|||
|
|||
tsja das dan weer n verschil idd.. maarja als je wat wil hebben moet je nog meer tijd geven je kent apple ze maken grandioze producten alleen ze hebben 101 fabrieken te weinig!
|
|
|||
|
|||
Dus ze hebben in ongeveer iets meer dan 2 weken de maand juni weggewerkt?
ik ben zeer benieuwd!! dat betekend dat ik waarschijnlijk binnen 2 a 3 weken mijn iphoney heb met mijn 29 juli bestelling!!! beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik begin nu toch eindelijk een btje ongeduldig te worden hahaha wordt mijn eerste iphone! wordt nog heel wat uitzoeken met die itunes enz en dat gevangenisbreken enz.. als ik dat wil... ben ik ook nog niet uit |
|
|||
|
|||
Levert TNT eigenlijk wel op zaterdag?
Dit wordt mijn vierde iphone en ze worden steeds beter Heb alleen de 2G gejailbreakt & unlocked. maar de hele iphone ging er van naar de *****n. |
|
||||
|
||||
Naar aanleiding van de positieve berichten op het forum toch ook maar eens de stoute schoenen aan getrokken en de PS gebeld. Nee hoor, mensen die juni besteld hebben krijgen aug en bestellingen van Juli in September.
Het zelfde al oude standaard bericht. En net toch maar eens kijken en ... Laat maar komen, dan kan de Iphone 4 die ik nu gebruik weer terug naar mijn vriendin! Ik heb de IPhone4 idd gejailbreakt en werkt als een speer. Ook met degene die nu onderweg is zal dat zeker gaan gebeuren!
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2 Laatst gewijzigd door Peernij; 20-08-10 om 18:57. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Lol hoe kan dat. Ik heb 6 juli besteld en mijn order ligt nog steeds in het magazijn.. Peernij kan je even laten weten wanneer je hem binnen hebt? Dan ga ik sowieso bellen!
|
|
|||
|
|||
Hoe kan het dat jullie zo lang moeten wachten :/? Ik heb bij de Phone house via internet op deze datum besteld : Bestel datum:12/08/2010
En werd vandaag gebelt dat ze maandag langskomen om het langs te brengen terwijl ik hier zie dat mensen al vanaf begin juli zitten te wachten.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is bekend dat mensen met een TM Abbo beter bij TM konden afsluiten, maar het is dat is niet mijn keuze. Ik heb gekozen voor een Vodafone en dit heeft inderdaad lang geduurd. En wachten duurt lang. @followilko: wat heb je besteld? Natuurlijk laat ik je het weten. Ik zal "ons" lijstje bijwerken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
haha ik juist niet volgens mij zei ik juist dat ik bij de phone House binnen een week al me bestelling binnen krijg
|
|
|||
|
|||
sow gaat zeer snel dus.. vanmiddag te weten dat 1 juli geleverd word en nu is t al op 7 juli!!!vol verwachting klopt ons hart
|
|
||||
|
||||
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order in behandeling Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - Order in magazijn (al twee weken), abonnement al ingegaan Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Wacht op levering van Apple. voorkeur porteerdatum 01-10-2010 Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. iphoneuser260989 19 juli: iPhone xxGB. icm ???. status: order in behandeling genomen. FB 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 29 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn Volgens mij is hij zo weer up 2 date |
|
|||
|
|||
Jean72
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order in behandeling Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - Order in magazijn (al twee weken), abonnement al ingegaan Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Wacht op levering van Apple. voorkeur porteerdatum 01-10-2010 Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. iphoneuser260989 19 juli: iPhone 16GB. icm Hi status: order in magazijn. FB 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 29 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn Heb mijn gegevens ff aangepast was nog niet helemaal goed! nog 14 besteldagen verwijderd |
|
|||
|
|||
followilko : besteldatum: Dinsdag 6 juli. Iphone 4 16GB icm vodafone. Status: Order in magazijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|