//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens, wat is dat Mobistar toch een kutbedrijf. Wel wachtlijsten, geen wachtlijsten, voorschotten, geen voorschotten, wel microsims beschikbaar, geen microsims beschikbaar, verplicht een accessoire set ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 17-06-10, 17:31
RickDeckard RickDeckard is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Jongens, wat is dat Mobistar toch een kutbedrijf.

Wel wachtlijsten, geen wachtlijsten, voorschotten, geen voorschotten, wel microsims beschikbaar, geen microsims beschikbaar, verplicht een accessoire set aankopen, niet verplicht een accessoireset aankopen, ...

Waarom kan er vanuit de hoofdzetel niet gewoon gecommuniceerd worden naar de fillialen over hoe ze de lancering gaan aanpakken? Je gaat me niet vertellen dat Apple hen nog helemaal niets van info gegeven heeft. Ze hoeven trouwens helemaal de details niet te weten om een consequente aanpak op te stellen en te communiceren naar hun dealers.

Oprecht jammer dat uitgerekend Mobistar de Belgische partner is voor de iPhone in België!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 17-06-10, 17:58
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickDeckard Bekijk bericht
Jongens, wat is dat Mobistar toch een kutbedrijf.

Wel wachtlijsten, geen wachtlijsten, voorschotten, geen voorschotten, wel microsims beschikbaar, geen microsims beschikbaar, verplicht een accessoire set aankopen, niet verplicht een accessoireset aankopen, ...

Waarom kan er vanuit de hoofdzetel niet gewoon gecommuniceerd worden naar de fillialen over hoe ze de lancering gaan aanpakken? Je gaat me niet vertellen dat Apple hen nog helemaal niets van info gegeven heeft. Ze hoeven trouwens helemaal de details niet te weten om een consequente aanpak op te stellen en te communiceren naar hun dealers.
De oorzaak van al die communicatieproblemen ligt bij het feit dat niet elke Mobistarwinkel in België, uitgebaat wordt door Mobistar zelf. Een deel winkels zijn van Mobistar zelf, maar een groot deel wordt onder franchise uitgegeven. De winkels die door Mobistar zelf worden uitgebaat - die bij de verkooppunten op de Mobistarsite te herkennen zijn aan de benaming "Mobistar Center (stad x)" werken blijkbaar wel volgens het zelfde principe: Er kan ingeschreven worden op een wachtlijst mits betaling van voorschot, en tevens moet er blijkbaar ook een accessoirepakket bijgenomen worden.

Bij de franchiseshops - die dus uitgebaat worden door derden - is er geen vaste werkwijze en doet elke uitbater het dus zoals hij het wil...
  #323  
Oud 17-06-10, 20:43
Diddy Diddy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Waarom nemen jullie gewoon niet de kortste en gemakkelijkste weg? Ik heb mijn iphone laten bestellen (jullie kunnen dat ook in België) via de apple site van de UK. Ik heb daags nadien een bericht gekregen dat ik hem mogelijk de 26ste juni mag gaan afhalen aan regent street. Ik heb mijn iphone vroeger, hij is daarenboven nog eens op naam, ik hoef niet aan te schuiven vroeg in de ochtend, en heb een shopping dagje erbij. Het enige nadeel is de eurostar, maar dan nog, het bespaart me in 1 keer veel moeite.
  #324  
Oud 17-06-10, 20:53
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
Waarom nemen jullie gewoon niet de kortste en gemakkelijkste weg? Ik heb mijn iphone laten bestellen (jullie kunnen dat ook in België) via de apple site van de UK. Ik heb daags nadien een bericht gekregen dat ik hem mogelijk de 26ste juni mag gaan afhalen aan regent street. Ik heb mijn iphone vroeger, hij is daarenboven nog eens op naam, ik hoef niet aan te schuiven vroeg in de ochtend, en heb een shopping dagje erbij. Het enige nadeel is de eurostar, maar dan nog, het bespaart me in 1 keer veel moeite.
De Eurostar is dan ook weer een meerkost, bovendien heb ik - ondanks dat ik nog nooit aanspraak heb moéten maken op garantie - toch altijd graag zekerheid op garantie bij mijn toestellen. Ik heb geen geen om dus in het buitenland te gaan orderen.

Gewoon gezellig stressen als de lanceerdatum er is, om dan zo blij als een kind op 6 december te zijn wanneer je het toestel in handen hebt!
  #325  
Oud 17-06-10, 20:53
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Heb er ook gemengde gevoelens bij of deze op tijd voor de Belgische & Nederlandse markt beschikbaar zal zijn.

Mijn haren gaan al rechtovereind staan van de mensen die hier ook op het forum zitten die 2 iPhones model 4 hebben gereserveerd voor 24 juni en die die hier ook nog eens tegen een belachelijke hoge prijs verder willen verkopen! Hoop dat niemand hier in mee gaat en die mensen laat zitten met hun 2 iPhones!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
Waarom nemen jullie gewoon niet de kortste en gemakkelijkste weg? Ik heb mijn iphone laten bestellen (jullie kunnen dat ook in België) via de apple site van de UK. Ik heb daags nadien een bericht gekregen dat ik hem mogelijk de 26ste juni mag gaan afhalen aan regent street. Ik heb mijn iphone vroeger, hij is daarenboven nog eens op naam, ik hoef niet aan te schuiven vroeg in de ochtend, en heb een shopping dagje erbij. Het enige nadeel is de eurostar, maar dan nog, het bespaart me in 1 keer veel moeite.
Ik ben ook aan het kijken om deze in de UK te laten bestellen.
Maar zover ik heb gehoord is het NIET mogelijk om te bestellen en voor 14 juli (was 2 juli) verstuurd te krijgen (naar een UK adres).
Het is al helemaal niet mogelijk om in een Apple store te laten bestellen en daar ook op te halen. Het staat ook niet op de website van Apple als optie om deze in de UK af te halen.

Dus waar jij de informatie vandaan haalt mag mij (en anderen) misschien een raadsel zijn.
  #326  
Oud 17-06-10, 21:03
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

de kost om te halen in uk of parijs is nog altijd een hinderis (je kan voor 30€ wel heen en terug naar parijs, maar dat is met de bus)...

en dan nog de garantie, is er nu wel/geen garantie dan in je eigen land? mijn iphone headphones zijn altijd binnen het half jaar stukgegaan, en dan moet je terug naar de oorspronkelijke winkel, of nieuwe kopen, dus je verliest altijd... maar je moet nu nog wel wacht op de release in belgie
  #327  
Oud 17-06-10, 21:09
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Mobistar kan u toch nie verplichten van een accesoirepakket bij te kopen? Komaan, wa boel is da. Ik zou er zelfs niets van gebruiken. 't Zou om een case, een autolader en nog wa boel gaan. 'k Moe 'k ik da nie hebben

Howow
  #328  
Oud 17-06-10, 21:12
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Mobistar kan u toch nie verplichten van een accesoirepakket bij te kopen? Komaan, wa boel is da. Ik zou er zelfs niets van gebruiken. 't Zou om een case, een autolader en nog wa boel gaan. 'k Moe 'k ik da nie hebben

Howow
natuurlijk kunnen ze dat niet! in principe mogen ze dat helemaal niet, maar toch zijn er zelfstandige mobistarcenters die dit proberen, als je zeker weet dat er een iphone beschikbaar is en ze proberen toch een pack erbij te verkopen, dan zou ik maar gewoon volhouden en als ze niet toegeven, gewoon dreigen met testaankoop en de situatie even opschrijven en laten ondertekenen door de verkoper, ze zullen snel anders praten

heb het trouwens zelf nog nooit meegemaakt! altijd correct behandeld door mobistar!
  #329  
Oud 18-06-10, 00:09
immortaljin immortaljin is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht
Heb er ook gemengde gevoelens bij of deze op tijd voor de Belgische & Nederlandse markt beschikbaar zal zijn.

Mijn haren gaan al rechtovereind staan van de mensen die hier ook op het forum zitten die 2 iPhones model 4 hebben gereserveerd voor 24 juni en die die hier ook nog eens tegen een belachelijke hoge prijs verder willen verkopen! Hoop dat niemand hier in mee gaat en die mensen laat zitten met hun 2 iPhones!



Ik ben ook aan het kijken om deze in de UK te laten bestellen.
Maar zover ik heb gehoord is het NIET mogelijk om te bestellen en voor 14 juli (was 2 juli) verstuurd te krijgen (naar een UK adres).
Het is al helemaal niet mogelijk om in een Apple store te laten bestellen en daar ook op te halen. Het staat ook niet op de website van Apple als optie om deze in de UK af te halen.

Dus waar jij de informatie vandaan haalt mag mij (en anderen) misschien een raadsel zijn.
Hmm, gisteren nog was het 2 juli, en kon je hem wel afhalen. Kon kiezen uit zo een 30 winkels, want ik heb er nog naar gekeken.

De mensen die hem voor de datumverandering besteld hebben, krijgen die hem op tijd, of telt de verandering voor iedereen.

Bvb, als ik hem nu bestel, krijg ik hem dan zeker in engeland geleverd tegen 14 juli, ook als dit binnen 2 dagen verschoven zou worden?
  #330  
Oud 18-06-10, 01:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
natuurlijk kunnen ze dat niet! in principe mogen ze dat helemaal niet, maar toch zijn er zelfstandige mobistarcenters die dit proberen, als je zeker weet dat er een iphone beschikbaar is en ze proberen toch een pack erbij te verkopen, dan zou ik maar gewoon volhouden en als ze niet toegeven, gewoon dreigen met testaankoop en de situatie even opschrijven en laten ondertekenen door de verkoper, ze zullen snel anders praten

heb het trouwens zelf nog nooit meegemaakt! altijd correct behandeld door mobistar!
hoe zou je zelf zijn? Er is concurrentie door base en proximus; mobi is hoofdleverancier van de iphone dus is het normaal ze een beetje aandringe he voor een abo bij hen maar ze zijn bij mij toen nie over de schreef gegaan zenne.
En ik heb zonder probleem de iphone meegekregen.

Ze wete zelf wel heel goed ze u niet kunne verplichten, toch niet bij een los toestel.
  #331  
Oud 18-06-10, 04:37
av017 av017 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: ieper
Berichten: 31
Standaard

hmmm, ik woon hier op 20 km van frankrijk, kan ik hem nu officieel bestellen via apple.fr en laten versturen naar het adres van een vriend in frankrijk ????
En natuurlijk , worden het unlockte toestellen in frankrijk ??
  #332  
Oud 18-06-10, 05:05
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door av017 Bekijk bericht
hmmm, ik woon hier op 20 km van frankrijk, kan ik hem nu officieel bestellen via apple.fr en laten versturen naar het adres van een vriend in frankrijk ????
En natuurlijk , worden het unlockte toestellen in frankrijk ??
Yep no simlock
  #333  
Oud 18-06-10, 10:12
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
natuurlijk kunnen ze dat niet! in principe mogen ze dat helemaal niet, maar toch zijn er zelfstandige mobistarcenters die dit proberen, als je zeker weet dat er een iphone beschikbaar is en ze proberen toch een pack erbij te verkopen, dan zou ik maar gewoon volhouden en als ze niet toegeven, gewoon dreigen met testaankoop en de situatie even opschrijven en laten ondertekenen door de verkoper, ze zullen snel anders praten

heb het trouwens zelf nog nooit meegemaakt! altijd correct behandeld door mobistar!
Tja dat is het probleem met wachtlijsten. Zij zijn helemaal niet verplicht wachtlijsten aan te leggen en u voorrang te geven, dus als gij niet meedoet dan zorgen zij er wel voor dat ge zeker niet bij de eersten zijt
Laf, maar ge kunt er helaas niets tegen doen aangezien zij niet verplicht zijn om u op voorhand al de kans te geven in te schrijven.

Anders is het wanneer ze u dat pack pas proberen te verkopen als ge het toestel komt halen. Op dat moment zijt ge toch zeker dat uw toestel er IS, en dan hebben ze geen enkel recht om u het toestel te weigeren omdat ge dat extra pack er niet bij zou nemen. (dat is dan gewoon hetzelfde verhaal als dat ze u een abonnement willen aansmeren)
Helaas laten vele mensen zich hier wel door vangen.
  #334  
Oud 18-06-10, 10:59
Eryen Eryen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik wacht geduldig af tot de Media Markt in België dat ding SIMlock vrij verkoopt. Al die pre-order nonsense...bah.

Moet 't nog heel even doen met m'n Blackberry (ook al crasht dat *** ding constant)
  #335  
Oud 18-06-10, 13:32
stefan195 stefan195 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 25km van circuit zolder
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eryen Bekijk bericht
Ik wacht geduldig af tot de Media Markt in België dat ding SIMlock vrij verkoopt. Al die pre-order nonsense...bah.

Moet 't nog heel even doen met m'n Blackberry (ook al crasht dat *** ding constant)
yep,zo denk ik ook.
mijn 3gs is deze week verkocht( al mis ik hem al) dus nu maar wacyen op de relaese in belgie....
  #336  
Oud 18-06-10, 14:33
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

@stefan195. Jij bent er wel snel bij, nu al je 3gs verkopen, en je hebt nog niet eens je nieuwe. Nu ja, misschien is het wel slim, want het zou kunnen dat de prijzen op de tweedehandsmarkt zullen zakken op het moment dat iPhone 4 beschikbaar is.
  #337  
Oud 18-06-10, 14:58
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Heb deze week ook mijn iPhone 3GS 16GB wit verkocht voor 450 euro.
gebruik nu mijn oude iPhone 3G
  #338  
Oud 18-06-10, 16:07
qntr0l qntr0l is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Heb deze week ook mijn iPhone 3GS 16GB wit verkocht voor 450 euro.
gebruik nu mijn oude iPhone 3G
Ik heb 'm vorige week al verkocht en gebruik nu mijn oude 2G (inclusief gebarsten scherm).

Als je te lang gaat wachten met de verkoop van de 3GS krijg je er helemaal niks meer voor. Ik heb de mijne nog verkocht voor 390 inclusief T-Mobile simlock, dit krijg je er over een maandje echt niet meer voor!
  #339  
Oud 18-06-10, 16:10
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qntr0l Bekijk bericht
Ik heb 'm vorige week al verkocht en gebruik nu mijn oude 2G (inclusief gebarsten scherm).

Als je te lang gaat wachten met de verkoop van de 3GS krijg je er helemaal niks meer voor. Ik heb de mijne nog verkocht voor 390 inclusief T-Mobile simlock, dit krijg je er over een maandje echt niet meer voor!
idd
heb vorig jaar net na de release van de 3GS mijn 3G 16GB wit gekocht voor 250 euro simlock vrij en in perfecte staat op enkele kleine haarscheurtjes na.
  #340  
Oud 18-06-10, 16:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Belgische prijzen iPhone 4 gelekt: vanaf 629 euro - iPhone - iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.