iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jhn1775 En die 5s is een 'echte' ik begrijp niet hoe zij aan die toestellen geraken. En nog eens korting, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
plus ik zie dat de 5s voor normale of duurdere prijs op hun website staat. dus wat valt er precies te wantrouwen ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoe de voorraad in Duitsland ondertussen is? Wil maandag een ritje Keulen maken. Maar als de kans daar klein is maak ik er Amsterdam van, gezien daar de voorraad schijnbaar weer is toegenomen, ondanks dat mij verteld werd dat ze opwaren..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb nog eens gekeken, de prijzen zijn toch iets lager en dat voor een telefoon waar andere voor naar Duitsland rijden of naar Frankrijk |
|
|||
|
|||
Gisteravond was er een hele grote voorraad, reserveren was niet eens nodig! Een belletje vooraf kan evengoed nooit kwaad
|
|
|||
|
|||
Iemand nog langs geweest?
|
|
|||
|
|||
Vandaag in Keulen mijn 5S SpaceGrey opgehaald. Daar was alles nog in voorraad..
|
|
|||
|
|||
Iphone 5s vandaag in Oberhausen opgehaald
In Oberhausen waren alle modellen op voorraad.
Wel is de Apple store niet waar Google maps denkt dat die is... maar in het CentrO (Neue Mitte) een groots nieuw winkelcentrum waar ook de Saturn, Peek & Kloppenburg enz enz zitten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms ook ipad air smart covers gezien? |
|
|||
|
|||
Vandaag dus een ritje van 500 km en een 5s gescoord.
Van alles genoeg in stock, ook hoesje, een rood gekocht Zelfs voor de ipad air waren er hoesjes genoeg, dus ook een gekocht. Allemaal zeer vlot en in het engels |
|
|||
|
|||
Gister naar oberhausen gereden, alles op voorraad behalve de 32gb goud... Die wilde ik nu net hebben.. Uiteindelijk toch de 64gb mee genomen!
|
||||
|
||||
jammer hoor dat alles weer op voorraad is
nu moeten we weer wachten op de 6 |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|