iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Of gewoon een dagje Duitsland van gemaakt met vrienden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Of gewoon een dagje Duitsland van gemaakt met vrienden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ofwel intressant willen doen
|
|
|||
|
|||
Zo net terug van Duitsland,
eerst naar OH gegaan waar ik de meeste hoop op gevestigd had. Werd meteen gevraagd wat ik zocht, dus gezegd dat ik de space grey 16gb wou, de medewerker zei dat hij achter ging kijken of ze nog wat hadden. Na kleine 2 minuten kwam hij terug met de mededeling dat ze er geen meer hadden. Daarna maar richting Keulen gereden. Liep binnen en meteen zag ik de iphones staan op zo'n soort karretje. er waren dr nog genoeg, elke variant. ( ik schat zo'n 30 à 40 stuks) ik was er ongeveer om 16:00 uur. Nu nog een nano sim ergens vandaan toveren en dan kan ik 'm eindelijk gebruiken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld met Keulen, maar daar geen voorraad meer!
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze de Duitsers voortrekken, in OH hadden we gevraagd aan een medewerker daar en die zei dat ze totaal geen iPhones meer hadden, terwijl er een paar minuten later een andere medewerker naar achter ging en kwam met 2 iphones 5s'jes in z'n handen.
Voor mij blijft het nog steeds een raadsel, maar ik denk dat ze nog iPhones achterhouden. In keulen waren er écht genoeg, en als ik t goed zag zaten er ook nog een paar gouden op t karretje. Alleen balen nu, heb geen nano sim thuis dus wordt wachten tot morgen ): |
|
|||
|
|||
Ook ik ben vanmiddag naar Oberhausen gereden, gek genoeg was er toen wel weer voorraad. Ik heb een Space Grey 16 GB meegenomen, maar ze hadden ook nog de zilveren en gouden 16 GB variant en de zilveren 32 GB variant beschikbaar volgens de verkoper. Volgens de bon heb ik om 15.18 uur afgerekend, ik schat dat ik er dus niet heel veel later was dan dennisjeb (aangezien die om 16.00 uur in Keulen was). Ik had uit eerdere berichten al opgemaakt dat de voorraad later op de dag ook aangevuld werd en dit blijkt dus te kloppen. Het loont dus om het eventueel op meerdere momenten op dezelfde dag te proberen (tussendoor kun je prima shoppen in Centro). Iedereen veel succes gewenst!
P.s. Het is mijn eerste iPhone, ik dacht in mijn vorige telefoon (Note II) reeds een nano-sim te hebben, bleek bij thuiskomst dus een micro-sim te zijn... Nu moet ik dus morgenvroeg even naar de Vodafone-store om een nieuwe simkaart te halen (lees je al weken mee op dit forum, zie je zoiets over het hoofd, haha). |
|
|||
|
|||
Je kan hem ook knippen naar nano formaat he
|
|
|||
|
|||
Citaat:
goed nieuws, heb trouwens wat liggen te piele met een oude sim-kaart. Geknipt en liggen te vijlen, in de iPhone gestopt en voilà hij is ontgrendeld |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen dagje shoppen in Centro en hopelijk een nieuwe Iphone 5S 16GB scoren wel hoog nodig toe aan een nieuwe!
|
|
|||
|
|||
Ik wil eventueel vanavond gaan. Ben nu echter niet in de gelegenheid om te bellen met de Store aldaar. Iemand een idee over de voorraadstatus (wil een silveren 16 GB)?
|
|
|||
|
|||
Net geprobeerd te bellen maar na 3 x 7 min. en dan lijkt het wel of hoorn erop word gegooid? Naja moeten morgen niet perse nieuwe zou goed uitkomen maar moet niet, dan maar gezellig met vrouwtje naar Centro
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook voor de 16gb silver gaan. Straks maar even een telefoontje plegen of er vanavond genoeg voorraad is.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|