iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Slim gezien om vooral 64's in te halen. Degenen die absoluut nen 5s willen en er uren voor in de rij gaan staan, gaan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slim gezien om vooral 64's in te halen. Degenen die absoluut nen 5s willen en er uren voor in de rij gaan staan, gaan te plaatse dan niet omkeren omdat er geen 32 of 16 is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Was er kort na 10en, redelijk druk, maar lang niet zo druk als rond de middag. Was gewoon bij zo'n blauw tshirt manneke gaan staan die net 2 iphones verkocht had....en hoe toevallig ook aan een Nederlander LOL
Ging eigenlijk voor een 32, maar die hadden ze niet Sorry, Oberhause inderdaad Volgens mij ving ik bij 2e bezoek (hoesje) op dat de vooraad op was, but not sure... |
|
|||
|
|||
Voor wie maandag nog een poging wilt wagen:
In Sulzbach was er vanmiddag genoeg voorraad van de Space Grey in 16, 32 en 64GB. Heb maar meteen een 16GB extra meegenomen.. |
|
|||
|
|||
Iemand nog belang bij een originele zwarte Apple 5s case? Heb er een over, PM me anders even
Laatst gewijzigd door iAPpel; 13-10-13 om 10:31. |
|
|||
|
|||
Verbaas me hoeveel mensen zoveel geld over hebben voor zo'n GOLD 16 gb. Als je even een maandje geduld heb en die dingen overal te verkrijgen zijn koop je ze met de kop eraf op internet ipv 900 eurie wat ze nu vragen.....
Maarja als je geld teveel heb waarom ook niet.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg |
|
|||
|
|||
Ik geloof je wel. Tot nu toe heb ik alles kunnen krijgen wat ik nodig had in de Apple Store Sulzbach MTZ. En moeder de vrouw heeft alles gevonden wat zij en haar vriendinnen nodig hadden in de Apple Store Paris-Opéra.
Zodoende...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook mijn toestellen die ik perse wou kunnen vinden in Parijs. Enkel die van men broer heb ik via via gekocht tegen een meerprijs. Maar niet iedereen is bereid om zo ver te rijden hè. Ze kennen maar 1 plek, namelijk oberhausen Mvg |
|
|||
|
|||
"Ver" is relatief. Het hangt er een beetje van af welk vervoermiddel men gebruikt. Met de Thalys is moeder de vrouw in "no time" in Parijs. En wij zijn ook in "no time" in Sulzbach.
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp je wel hoor. En ik denk er ook zo over, maar niet iedereen hè ;-)
|
|
||||
|
||||
Gisterenavond rond 7 ben ik even langs oberhausen geweest. Geen voorraad meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand het Duitse iPhone forum met een vergelijkbaar topic zoals deze? Al even naar opzoek maar kan het niet vinden, kan me wel herinneren dat het ergens voorbij is gekomen hier..
|
|
|||
|
|||
link
Citaat:
[iPhone 5s] Bestellungen, Reservierungen, Lieferzeiten, Lieferstatus & Co. - Seite 32 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2013 om 22:32 ---------- Citaat:
Ik denk inderdaad Thalys en hotel. Kan ik al boeken? ;-) |
|
|||
|
|||
In parijs (opera) werd wel gevochten
Oberhausen was goed georganiseerd, maar volgende keer best van 's middags al gaan camperen... Bij de 6 zullen ze (hopelijk) toch pakken meer voorraad hebben, nu hebben ze te veel aan de 5C gedacht... Tenzij ze gelijk met de 6 ook nog een ander type lanceren, dan kan het misschien weer zo erg worden |
|
|||
|
|||
ik wou ook met de ice-trein naar sulzbach gaan, was wel even iets van 300+ euro voor 2 personen, en volgens mij was dat zelfs nog alleen maar de heen geen retour ! :S vanuit brussel. das mij veelste te duur, wel jammer want het is wel een directe verbinding vanuit brussel.
|
|
|||
|
|||
In theorie is dat toch zo mooi he, dat openbaar vervoer
|
|
|||
|
|||
Dan zal je wel Sulzbach (Inn) Oostenrijkse grens gekozen hebben. Die trip kost 322,- €. Er is geen directe trein van Brussel naar Sulzbach Taunus in Duitsland.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 14-10-13 om 10:09. |
|
|||
|
|||
ik heb dan niet sulzbach gekozen maar frankfurt natuurlijk, over die sulzbach spreken we toch ?
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|