iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenvdk Weet iemand waar je de officiële cases kan bestellen? ik denk dat je een goede kans maakt bij die ene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
denken jullie dat het nog de moeite is om Zaterdag naar OB te gaan?
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen dat het ongeveer 50% de moeite is om te gaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lol , die vragen worden steeds beter hiero xD
"Zal er voorraad zijn op zaterdag?" vragen ze nu "Is het nog de moeite om zaterdag te gaan?". Dat maak je toch zelf uit of het de moeite is voor jou? IK denk van niet, als je er écht zo graag ene vroeger wou, had je er ofwel al een van 20 september, ofwel al ene via internet met 100-200 euro extra... Als je niks te doen hebt en je wil er een dagje shoppen van maken, dan lijkt het wel de moeite om te proberen. Wie weet kom je dan met een iPhone naar huis. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat ze de voorraad die ze krijgen zelf verdelen over een aantal dagen en dat de beschikbaarheid op een dag dus vloeibaar is. Sowieso bepalen ze natuurlijk ook zelf hoeveel toestellen ze apart houden voor abo's, dus ook daarmee kunnen ze schuiven. |
|
|||
|
|||
Ga morgen ook maar eens kijken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ga vandaag naar store, als iemand een case wilt PM even
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels 4 iphones in mijn hand gehad in verschillende kleuren, als mij dat lukt, lukt andere dat ook. Als je echt vanaf begin iphone had gewild had je die echt al kunnen hebben
Groeten van amigo |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe is de voorraad in Oberhausen - Keulen vandaag, iemand daar aanwezig?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niemand hier is een insider bij Apple, dus iedereen weet evenveel als jij zelf. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geef Affinity wat dat betreft volkomen gelijk! Ook ik heb al veel eerder mijn ongezouten mening daarover gegeven. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zou zeggen probeer eerst te begrijpen wat het verschil is tussen een oordeel en een mening en probeer dan de slimme jan uit te hangen succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zullen we 't hier verder bij laten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
hahahaha jah idd je hebt helemaaaaaaaaaaaal gelijk! Zoek het op en misschien kom je dan tot inkeer en idd we laten het hier bij... |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|