iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Wanneer heb je hem daar besteld? vorige week vrijdag...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er stond vrij weinig op de site ik ging er vanuit dat hij op voorraad was en zo doen ze het iig wel voorkomen check die site anders zelf ff.
deze mail kreeg ik :Helo, you can order the iphone online, but we can´t make a reservation. The reservation you can mayby do in our store in Oldenburg, there you can ask for it. We have momently no iPhone´s here and we can currently say anything specific to the delivery situation. We apologize for any inconvencience. Thank you! Für Rückfragen stehen wir Ihnen jederzeit gerne zur Verfügung. Mit den besten Grüßen Ihr Team von mStore & Dear Mr. van Keulen, the money arrived, thank you. When we will get the iPhone´s we will sent you your order. But please don´t forget that it will take some time, because we don´t know when we will get them. Best regards, Your Team from mStore |
|
||||
|
||||
ik heb die site ook gecheckt, maar ik zie niks staan van leverbaar o.i.d.
heb je nog geen verzend mail ontvangen ofzo? |
|
|||
|
|||
Er staat ook nergens dat ze niet leverbaar zijn..op de site maar ik wacht gewoon rustig af
|
|
|||
|
|||
Er is voorraad in Oberhausen! Geen idee hoeveel. Geen rij. Maar snel even gevraagd of ik een space grey 64 gb kon krijgen en dat is kennelijk geen probleem!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 oktober 2013 om 12:45 ---------- O jee. 'Es gibt nu noch ein paar.' |
|
|||
|
|||
Nice! neem je voor mij een 32gb white mee
|
|
|||
|
|||
Space grey 32GB voor mij. Dan rij ik je tegemoet om af te rekenen plus extra uiteraard
|
|
|||
|
|||
En een Space Grey 16GB voor mij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
daar gaat m'n tripje van Zaterdag naar Oberhausen nog langer wachten
|
|
|||
|
|||
Hoe staat het met de overige modellen??? Zijn er daar toevallig nog wat meer van dan 'ein paar'? ^^
|
|
|||
|
|||
En in Sulzbach MTZ is (was) er ook voorraad.
|
|
|||
|
|||
Vandaag, 10 oktober, iPhones te over. Alleen het gouden model is er niet meer.
Wij hebben 2 5S-jes en 1 5C-tje gescored (ca. 12:00). Kost een paar centen maar dan heb je wat. Bij mijn weten hebben ze nog voorraad. |
|
|||
|
|||
Toch apart dat ze ineens zoveel 5S hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had gepland volgende week te gaan, had beter vandaag kunnen gaan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes! Mijn space grey 64 GB ligt nu te installeren. Sorry dat ik niemand meer heb geantwoord maar ik was uit de lucht omdat ik mijn 'oude' (een space grey 32 GB) heb ingeruild. Ik vond de 'Speichergrösse' echt te klein, omdat je nu ook veel meer ruimte nodig hebt voor die geweldige camera en al die iLife en iWork apps. Dit was de laatste dag dat ik hem kon inruilen, dus op de gok gegaan. Wat een mazzel. Wel klasse dat Apple dit doet. Had ik gisteren toevallig pas ontdekt. Ik ben blij.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk zijn er morgen er nog...
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|