iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Emper Je moet ook beloven dat je zakdoekjes mee neemt. In deze tijd kan het de doorslag geven :-p Er valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wanneer gaan de meesten weer?Het vrouwtje blijft maar zeuren over die gouden phone
|
|
|||
|
|||
Woensdag ... *bump*
|
|
|||
|
|||
Haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga denk ik morgen even kijken in Oberhausen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja zeg wel haha snap het zelf maar half meer. Wou een al meer geven dan 50 maar dacht zo nog iemand te helpen van op het forum hier. En nu zegje dat het vrouwtje blijft zagen over ne gouden? Die zilveren was toch voor je vrouw?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 20:34 ---------- Dus dat word weer een keer heen en weer |
|
||||
|
||||
Lol. Boeie eigenlijk
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben ook langsgeweest 2x 16 grijs,1x32 zilver,3 x 64 grijs.Lekah
|
|||
|
|||
Ik ga morgen weer met het zusje ga in Maarsbergen de snelweg op voor eventuele carpool... Blijven tot uur of half 1 eenzamen kunnen zich bij ons aansluiten
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zie die post zelfs niet verschijnen haha maar maakt mij eigenlijk niet uit . Had gwn een kaartje extra gevraagd en 50 euro mee verdiend. Wat er vervolgens mee gebeurd is idc ben blij dat ik eindelijk zelf een heb
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
We hadden er trouwens nog meer aangezien 2 vrienden zakelijk er 2 extra mochten kopen
|
|
|||
|
|||
Denk dat het eigenlijk niet echt uitmaakt hoe vroeg je bent. Vanmorgen was ik als vijfde aanwezige en ik was er om 8u15. We zaten met z'n allen mooi voor de winkel op de krukjes. Na mij kwamen er nog een aantal mensen, denk tegen 9u dat er dan ongeveer 20 mensen waren. Toen de deur om 9u op een kier openging stormde de hele meute (nou ja, als je 20 een meute kan noemen) als een gek naar de openstaande kier. Uiteraard waren de mensen die er eerst waren niet als eerste aan de deur. Ik zie de forse blonde man nog toekomen met zijn smalle dochter om 8u45 maar om 9u00 stond hij wel netjes voor mij aan de deur. Nu maakte het voor mij niet zo veel uit, er viel toch niets te verdelen....
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|