iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Damn apple, doe er wat aan.. Maar balen man, weer voor niks erheen.. hopen dat er later nog wat komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op de vorige pagina kan je toch lezen dat ik gezegd heb dat ze er nog geen hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat iemand vandaag naar Keulen? Kan diegene daar voor mij vragen of en wanneer ze voorraad krijgen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voorraad is niet bekend, nergens.
|
|||
|
|||
Niks in Oberhausen vandaag wordt hier gezegd bij de Apple Store.
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht vandaag geen levering. Vorige week toen ik op dinsdag belde werd ook specifiek de hint gegeven om 'morgen' (vorige week woensdag) nog een keer te bellen of ze voorraad hadden. Zonder enige verwachting op een nieuwe levering kan ik mij niet indenken dat een medewerker bewust de toch al overmatig gebelde telefoonlijn verder gaat belasten.
Tot nu toe, in de korte bekende historie van 5s verkopen is er altijd voorraad geweest op vrijdag en zaterdag... en vorige week ook nog op woensdag en donderdag. Ofwel.. Vrijdag + rest op zaterdag (+ 64 GB modellen afgelopen zondag) en woensdag + rest op donderdag. Een patroon ? Misschien.. |
|
|||
|
|||
----------
Laatst gewijzigd door wosp; 01-10-13 om 14:50. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Let's hope. Afwachten tot vrijdag dus maar! - Of morgen |
|
|||
|
|||
Voorraad-waarschijnlijkheids-technisch () schat ik de woensdag dus is als 'goed' en vrijdag als 'waarschijnlijk'. Daar er meer mensen op een vrijdag vrij nemen (lang weekend) dan op een woensdag is bij een relatie kleine levering de woensdag statistisch gezien het meest interessant.
*bump* iemand die morgen brandstof kosten wilt delen ?? *bump* |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mensen uit de zuidelijke helft van t land die morgen naar Oberhausen gaan, jullie mogen een 32GB Space Grey meenemen voor mij pm me voor de prijs!
Misschien dat ik vrijdag zelf ga.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat apple gewoon laat horen van zich binnen nu en 2 weken wanneer Nederland aan de beurt is dan is die al bijna 4 weken te koop...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|