iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Dus zo te merken geen voorraad vandaag in Oberhausen en Keulen? Denk het niet nee.. Als Keulen zaterdag al uitverkocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ga morgenvroeg toch eens proberen eerst Oberhausen en anders Keulen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals ik eerder al een keertje aangaf had mijn vader voor mij 's ochtends een kaartje gehaald zodat ik 's avonds de telefoon kon ophalen. Dit kaartje was voor een space grey 16 GB. Eenmaal 's avonds aangekomen had ik de ruime keuze om te kiezen tussen space grey, zilver en goud (alleen 32) Verder alle modellen voldoende aanwezig ( was 's avonds om 18:00 ) Zelf heb ik toen de zilver 16GB gepakt. Blijkbaar komt er dus ook 's middags een levering.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien omdat het maandag ochtend is, leveren ze niet. Zoals dat met pakketjes ook nooit word gedaan in NL. Of winkels die 's ochtends later open gaan.
Wie weet komt er dan toch nog wat leuks vanmiddag! |
|
|||
|
|||
Heb Oberhausen gebeld, maar ze zeggen niet te kunnen zeggen over leveringen....
bleh...... Aangezien alle orders online vanaf oktober geleverd worden, zou je zeggen dat de voorraden ook bij de winkels straks omhoog moeten gaan. |
|
|||
|
|||
Dat hopen we, wil niet voor niets morgen naar Oberhausen heen rijden, en ook nog zo vroeg ook
|
|
|||
|
|||
Ik ga woensdag naar Oberhausen. Als ze daar geen voorraad hebben, rij ik verder naar Keulen. Hopen dat Apple toch zijn werk doet en de winkels bevoorraden!
|
|
|||
|
|||
Ben blij dat ik vrijdag nog geweest ben en dat het niet voor niets was .
|
|
||||
|
||||
Natuurlijk kunnen ze ook leveren in de middag. Zitten hier weer paar die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden. Ze gingen op zaterdag ook nooit leveren.. En zie nu zaterdag grote levering geweest vandaag noppes. Misschien vanmiddag nog.
|
|
|||
|
|||
Zaterdag was echt niet zo groot hoor.en nog weinig keus ook
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er op maandag niet bevoorraad wordt omdat de auto's dan het weekend overstaan met de lading erin. Te veel risico.
|
|
||||
|
||||
Zaterdag heel veel zwarte beschikbaar. Hoe is het trouwens met uw zilveren phone
|
|
|||
|
|||
jomavi en ik zijn even naar de achterkant van de Apple Store gelopen en hebben daar een UPS vrachtwagen gespot... We wachten nu in spanning af. De rest is vertrokken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
laten we het hopen
|
|
|||
|
|||
32gb goud of zilver zou mooi zijn
of laat hun morgen gaan leveren, lol |
|
||||
|
||||
Leveren ze gewoon met UPS vrachtwagentjes?
Lijkt me riskant, met zo'n waarde aan toestellen. Zou eerder een waardetransport truck verwachten Maar laten we t hopen |
|
|||
|
|||
Hoeveel man staat er nu nog voor de winkel te wachten? Als ze echt geleverd krijgen spring ik in de wagen
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|