iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Zal wel flink bedrag bij komen bij die handelaren of niet?? Meeste vragen zo'n €80 voor zo'n kaartje.. gekkenwerk haha....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Morgen gaan er heus wel weer mensen vh forum naar Oberhausen. tot nu toe geven ze altijd aan hoe de voorraad is op dat moment.
Als die goed is kun je ook meteen vertrekken, vanuit Amersfoort ben je in 1 1/2 uur in Oberhausen. Vrijdag vroeg een handelaar op et forum 85 euro per kaartje.... |
|
||||
|
||||
Zijn er nu mensen online die morgen naar Oberhausen gaan?
PM me aub |
|
||||
|
||||
Mensen mogen mij ook wel pm'en als ze morgen naar Oberhausen gaan.
|
|||
|
|||
Zit een beetje in twijfel omdat ik pas na 9 uur weg zou kunnen.
|
|
||||
|
||||
Ik kan als ik zou willen om 7 uur al daar staan maar weet niet of het verstandig is...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, maar dan moet er wel levering zijn geweest anders is het alsnog voor niks.
|
|
|||
|
|||
idd. je kan ook morgen afwachten wat mensen zeggen die in oberhausen geweest zijn en als er een levering geweest is zorgen dat je er dinsdag vroeg bent.
welke versie zoek je eigenlijk? als je bijv een goude wil kan je denk ik beter nog een paar weken wachten. |
|
||||
|
||||
Maar maandag levering betekend toch niet perse dinsdag ook?
Ik wil een space gray 32gb |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als mensen zien dat er overal nog genoeg kaartjes van over zijn, kun je dinsdagochtend langs gaan! Denk voor een 32 Space sws wel. -- Betere uitleg, veel kaartjes over zal eigenlijk niet zo snel voorkomen denk ik || \/ Laatst gewijzigd door marijn65; 30-09-13 om 01:10. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
Citaat:
alle kaartjes die uitgegeven worden zijn gekoppeld aan een iphone die op voorraad is. Nou zijn er best wat kaartjes handelaren die niet alle kaartjes doorverkopen en ook nog eens mensen die toch maar geen iphone kopen terwijl ze wel een kaartje hebben. De telefoons van die kaartjes die op maandag niet verkocht zijn worden dinsdag ochtend alsnog verkocht. Dus de dag na een levering kun je in ieder geval als je vroeg bent een 5s kopen. |
|
||||
|
||||
Dan ga ik er toch over denken om dinsdag naar CentrO te kachelen......
|
|
||||
|
||||
Hier ook gelukkige eigenaren,. Hebben er maar een leuk weekendje van gemaakt
1 gouden en 1 Space gray beide 64 GB.
|
|||
|
|||
Ik ben er. Had al gedoe met iemand die later aankwam en ging rennen toen deur winkelcentrum open ging. Ben 2e in de rij of 4e stonden al mensen voor de deur. Geen idee waar die vandaan kwamen....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 07:49 ---------- die 2 werken in het winkelcentrum en ben dus nummer 4 |
|
|||
|
|||
ze hebben ons net verteld dat er geen levering is...
|
|
|||
|
|||
Komt er morgen wel en levering of hebben ze niks daarover gezegd?
|
|
|||
|
|||
En ik ben dus precies nummer 5 ;-). Zal jullie laten weten wat de voorraad is zodra we er een juist zicht op krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd er staat iemand voor mij in de rij daar dus hoop t ^^
|
|
|||
|
|||
Word tijd voor online reserveren vindt je niet.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|