iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timbr Hoeveel man staat er nu nog voor de winkel te wachten? Als ze echt geleverd krijgen spring ik in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2 forumleden en 2 'anderen'
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die UPS-vrachtwagen geeft me toch enigszins hoop. Laat ik hopen dat het niet te optimistisch gedacht is. Nano-sim is alvast binnen
|
|
|||
|
|||
nog niks.....
|
|
|||
|
|||
Welk adres kan ik het beste invoeren op mijn TomTom om zo dicht mogelijk bij de Apple Store in Oberhausen te parkeren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
CentrO staat op kaartje iets rechts bij 'Neue Mitte'. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wist wel van die zone, maar dat je er omheen kon rijden naar CentrO niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zie hier voor meer info: Tourismus und Marketing Oberhausen
Staat bij dat je ze bij TÜV Nord in Nederland kunt krijgen of in Duitsland zelf bij de zogenaamde "Kfz-Zulassungsstellen" (alinea 3). Staat bij dat ze in Duitsland 5 a 6 euro zijn, maar in NL zijn ze iets duurder volgens mij. |
|
||||
|
||||
Heel herkenbaar
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Milieusticker kopen | VWE
Hier kan je de sticker bestellen kost 12,50 |
|
|||
|
|||
ups vrachtwagen waren geen iPhones volgens medewerker. Reserveringspagina gaan ze niet doen, teveel gedoe. Ik ga naar huis ben er helemaal klaar mee.
|
|
|||
|
|||
nee ivm het anders parkeren in het CentrO.... duh...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 14:47 ---------- Emper, zie dat je in Noord-Holland woont. Als ik morgen of deze week nog ga, wat moet ik dan voor je mee nemen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iFly cool van je! Ik pm je als ik thuis bent over 2,5 uur!
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|