iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door flappah Inderdaad. Of deze: Persoonsgegevens | Ga op zeker met een keuring van TÜV Nederland Mmm. TÜV is dik 18 euro, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Per 1 oktober zijn in een aantal sectoren van de stad Oberhausen milieuzones van kracht. Vanaf genoemd tijdstip zijn alleen voertuigen die zijn voorzien van een fijnstofsticker op de tot milieuzone uitgeroepen straten en wegen toegelaten. Mocht uw voertuig ook na 15 november 2008 niet van een milieusticker zijn voorzien, bent u een boete verschuldigd van 40,- EURO. Tevens krijgt u een strafpunt in het Duitse register van algemene verkeersovertredingen toebedeeld. Om die reden adviseren wij onze Nederlandse bezoekers om via de A3 en de A42 aan te reizen. Wanneer u rechtstreeks naar het CentrO rijdt, heeft u geel oftewel groen sticker nodig, omdat het CentrO in een zogenoemd „zonerandgebied“ is gesitueerd. Mocht u echter verder willen rijden, dient u voorafgaand aan uw reis beslist een sticker aan te schaffen. Ook bezoekers uit het buitenland krijgen immers een bekeuring (40,- EURO) en ook zij krijgen een strafpunt in het register van verkeersovertredingen. De sticker is in Nederland verkrijgbaar bij de „TüV Nord“. De kosten bedragen 12,90 EURO. Niets staat een zorgeloze reis naar het CentrO Oberhausen dan nog in de weg. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een afzetters, heb mijn sticker gewoon van de BMW dealer gekregen in Duitsland.
Bij het gemeentekantoor waar je in Duitsland je kentekenplaten haalt etc. kan je ze voor €5 kopen. Ik zou me er echt geen zorgen over maken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zal dan wel na mijn werk zijn, dan ben ik om 17.30u daar. Als ik beet heb dan zijn jullie de eersten die het weten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Officieel moet je als buitenlander idd ook een geldig legitimatiebewijs bij je hebben als je de grens over gaat. |
|
|||
|
|||
Oké, helder. Dank. Ben twee weken geleden ook zonder milieusticker en zonder paspoort naar Oberhausen gecrosst. Bedacht het me pas achteraf. Probeer me nu wat beter voor te bereiden voor als (ALS) ik nog een keer ga, want wil stiekem eigenlijk toch liever een 64 GB.
|
|
|||
|
|||
zonder paspoort lol.....
als je iets tegengekomen had namen ze je mee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ID heb ik ook niet.
|
|
|||
|
|||
Allemaal off-topic, maar goed. Ik neem aan dat je 's ochtends vroeg gaat? Dan is sowieso de kans kleiner dat je aangehouden wordt. Ook al is de douane altijd oplettend als het om Hollanders gaat Maar als je je niet opvallend gedraagt en netjes aan de snelheidslimieten houdt zal je echt niet snel aangehouden worden.
Btw, boete voor niet kunnen tonen van een ID: €10 tot €35. Toch leuk, van die landen waar ze niet kompleet de weg kwijt zijn wbt. boetebedragen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2013 om 14:38 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de ervaringen met Gravis?
Heb er zelf toch een beter gevoel bij om `m in de apple store te halen. Of levert Gravis al aardig door? Dan is het de moeite waard misschien aangezien ik de Gold 16GB wil en dat denk ik een onmogelijke taak is in de winkel.... |
|
|||
|
|||
Gold is al sowieso lastig
|
|
|||
|
|||
Die ervaringen kan je vinden in het "Gravistopic":
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...gravis-de.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal even bedanken waar ik het antwoord om mijn vraag kan vinden Kwam hier via google terecht, excuses jongens! |
|
|||
|
|||
Ik had uittreksel KVK en kopie brief belasting met BTW nummer bij me, dat was goed. Maar denk dat ze met alleen KVK en BTW nummer ook tevreden waren geweest...
|
|
|||
|
|||
Ok, en zetten ze die dan alleen op de bon en moet je het verder zelf afhandelen? Of hoef je dan ook daar geen BTW te betalen?
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|