iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door schmrtzzz Quote uit het bericht: Dan kun je je toch afvragen hoeveel toestellen er die eerste weken in Nederland beschikbaar zullen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tenzij je gelijk om 00:01 bestelt op nacht van 24 op 25 oktober...? (Mocht de pre-order dan online gaan, schat ik zo in)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zal wel weer een compelete ramp zijn zoals elk ander jaar, ga er maar niet vanuit dat de iphone fatsoenlijk te verkrijgen is tot en met zeker december/januari.
als jm eerder wil moet je zeer snel zijn met bestellen ergens, de minuut dat het mogelijk is. |
|
|||
|
|||
Het zou kunnen maar als je afgaat op de ervaringen van vorig jaar dan kan het ook tegenvallen. Vorig jaar was er (a) geen pre-order, (b) ging de verkoop niet om 00.01 van start maar ergens vlak na 02.00 (dacht ik, een snelle scan in de thread van vorig jaar levert me 02.05 op) en (c) zelfs de snelsten moesten nog vier weken wachten. Ik heb m op 28 september besteld om 09.45 en had m pas op 26 oktober in handen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor zover iemand er nog in is geïnteresseerd: net Oberhausen weer gebeld, nog steeds geen iPhones, nog steeds geen idee wanneer er weer komen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gezien de aankondiging over de beschikbaarheid voor de 2de wave landen, zou het mij niks verbazen dat dan pas weer een grote landing komt. tot die tijd blijft het bellen of ze wat hebben.
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het in Koln? Enig idee?
|
|
|||
|
|||
Dat vrees ik ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar in Belgie zou je het meeste kans hebben om hem snel te hebben? Is dat ook zo zoals in Duitsland enzo dat je daar voor de winkel van de dag tevoren moet kamperen?
|
|
|||
|
|||
Wordt weer kamperen voor de Apple store Amsterdam op 25-10
|
|
|||
|
|||
waarom kamperen? ja is wel leuk hoor niet daarvan maar als je het toestel zonder kamperen of geen km wilt afleggen:
Apple iPhone 5s online kaufen bei GRAVIS - Autorisierter Apple Online Shop http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...gravis-de.html |
|
||||
|
||||
Doen ze netjes iPhone defect . Netjes melden en ze ruilen hem zonder pardon voor je om voor een nieuwe. TopWe zijn weer happy dat beide 5s weer werken.
|
|||
|
|||
Wat wordt er aangeraden wanneer ik hem zo snel mogelijk wil hebben? Komend weekend kan ik naar Oberhausen, maar dan ben ik er pas 's middags, dus ik weet niet of ik dan nog een iPhone kan bemachtigen. Verder kan ik hem op gravis.de bestellen maar ik weet niet hoe lang dit daadwerkelijk duurt?
|
|
|||
|
|||
Heb hem bij mStore - Ihre Apple Erlebniswelt | Apple Mac, MacBook, iPad, iPhone, iPod und Zubehör besteld...Deutschlands größter Apple Premium Reseller
deze kunnen helaas ook helemaal niks over de voorraad of leveringen zeggen! schiet allemaal niet echt op.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Niemand oberhausen vandaag!?
|
|
||||
|
||||
En?, Hoe denken jullie erover als de iPhone in Nederland uitkomt?, is er uberhoud goede voorraad in Duitsland.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|