iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Alfagtr hahahaha jah idd je hebt helemaaaaaaaaaaaal gelijk! Zoek het op en misschien kom je dan tot inkeer en idd we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had net een ander forum lid aan de lijn. Oberhausen geen resultaat. En Keulen zeer beperkt
|
|
|||
|
|||
alle geproduceerde iPhones zullen nu rechtstreeks naar NL/Belgie en die andere landen gaan zeker? Duitsland zal een tijdje droog staan imo
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
On: Jammer dat ik gisteren niet was gegaan (werk hé ) Ga het morgen nog maar eens proberen denk ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of er momenteel voorraad is in oberhausen of keulen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En vorig jaar met de intro van de iPhone 5 zag je ook de één na de andere post voorbij komen 'zou 't dit... zou 't dat...'. Mensen kunnen zelf ook een beetje nadenken en snappen dat 't vragen naar de (on)bekende weg is. Daarmee vervuil je een topic en wordt 't onnodig lang (en ook ik laat me wel 'ns gaan, hoor!). Ik ben absoluut niet perfect, maar probeer wél kritisch te blijven. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2013 om 12:28 ---------- Geen idee! Misschien even bellen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zit er naast Pascal zegt simpelweg de waarheid. Op elke pagina zal je wel een post vinden waar iemand vraagt naar voorraden in de toekomst... Hoe zou iemand van dit forum dat kunnen weten?! Er bestaan geen glazen bollen voor zover ik weet |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie, Dan ga ik het niet wagen. volgende week zaterdag ga ik sowieso naar Dortmund dus kan ik zo langs oberhausen rijden! Hopen dat er dan eindelijk wat meer voorraad is!
|
|
|||
|
|||
Zojuist de laatste 2x iphones hier in Oberhausen gescoord. Space grey 32gb.. Eentje ga ik verkopen... PM als je interesse hebt.
|
|
|||
|
|||
Heb trouwens nog een tip voor mensen die snel een iphone 5s willen en niet naar duitsland kunnen reizen, bij gsm-world in eindhoven hebben ze de iphone 5s in verschillende versies op voorraad. Je betaald dan wel minimaal 100 euro meer. Maar naar duitsland reizen kost ook al snel een paar tientjes!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2013 om 15:05 ---------- Waarom is de voorraad zo schaars?, |
|
|||
|
|||
Waarom zijn de bananen krom?
Ik vermoed dat ze gewoon véél te véél verwacht hebben van de 5C verkoopcijfers.... Tja, dat konden ze eigenlijk met een piepklein marktonderzoek voorspellen dat dat een flop ging worden... Toch? |
|
|||
|
|||
Zo net thuis! 32gb in de pocket! Nog eentje over voor de liefhebber pm voor info
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een Zilver 32GB op overschot
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|