iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu onderweg naar OH voor de 16gb in het goud. Jullie horen op de terugweg van mij!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben nu onderweg naar OH voor de 16gb in het goud.
Jullie horen op de terugweg van mij! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar leef verder in dromenland ok ! |
|
|||
|
|||
Net terug van OH, ze hadden de 16gb/32gb nog in grijs,goud,zilver. De 64gb wist die zo niet uit zijn hoofd, hij wilde niet kwijt hoeveel er op voorraad lagen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben weer aant twijfelen om morgenvroeg te gaan...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apart, net gebeld met Oberhausen.. In eerste instantie werd me verteld dat het helemaal uitverkocht is en toen gaf ze toe dat er nog enkele space grey 16gb modellen waren..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2013 om 18:18 ---------- Nogmaals geprobeerd en iemand anders gesproken, ze hebben nog zeer weinig grijze en gouden iphones op voorraad. Welke modellen en hoe veel wisten ze niet. Wit is uberhaupt niet op voorraad. |
|
|||
|
|||
Gaat er iemand nog richting OB of Keulen? Zo ja, zou je me dan even een pm willen sturen?
Laatst gewijzigd door iAPpel; 19-10-13 om 09:37. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar gaat niemand naar OB
|
|
|||
|
|||
Ik ga misschien vanavond, mits er een nieuwe levering is aangekomen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb van een vriend gehoord dat hij net een space grey heeft gescoord. Nog een kleine voorraad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik was gisteren dus naar Oberhausen gegaan en wou op de terugweg nog even een berichtje plaatsen maar mijn telefoon was dus leeg
Nu hebben jullie er ook niet veel aan als ik zeg dat er gister nog voorraad was Ze hadden de Space Gray nog in 16 & 32GB en de gouden volgens mij ook alleen nog in 16 & 32GB. Heb zelf 2 gouden meegenomen En ik had begrepen dat als je ze belt ze zeggen dat ze uitverkocht zijn terwijl ze op hetzelfde moment nog aan mensen verkopen. Raar verhaal dus eigenlijk? :S Maargoed wie nog op zoek is naar een iPhone kan het vandaag gewoon proberen, mits je op zoek bent naar een space gray of gouden 5S schat ik je kans toch wel hoog in. Wie niet waagt die niet wint! |
|
|||
|
|||
Niet echt, ze hebben er zo weinig. Als ze Nederlanders gaan vertellen dat ze op voorraad zijn, alvorens ze er dan ook daadwerkelijk in Oberhausen zijn zijn die dingen natuurlijk al lang en breed weer verkocht. Dan krijg je een hoop boze mensen in je winkel 'Ja maar ik had gebeld!!!11'
|
|
|||
|
|||
Is er vandaag nog iemand gegaan?
|
|
|||
|
|||
Hoe is de voorraadstatus in Oberhausen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OB: 30 stuks space grey,16gb zei de verkoper toen hij mij er één verkocht (om 13:00)
Gravis wordt gelijk gecanceld, daar heb ik wel 4 man die me allemaal aan hetzelfde lijntje houden. Laatst gewijzigd door weimar; 19-10-13 om 19:39. |
|
|||
|
|||
Ik was er om +/- 16.00 uur toen was er niks meer te koop
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|