iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mikaa Ik wil ook voor de 16gb silver gaan. Straks maar even een telefoontje plegen of er vanavond genoeg voorraad is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld, geen voorraad helaas. Morgen nogmaals proberen
|
|
|||
|
|||
Ik kom net thuis uit Duitsland, eerst bij Oberhausen binnen gelopen en daar hadden ze om 2 uur nog enkele 16GB modellen. Die wou ik niet en ben toen door gereden naar Keulen. Om 3 uur hadden ze daar nog een half karretje vol met iPhones(verschillende kleuren/geheugen). Ik heb daar effe in de rij gestaan maar toen ik weg ging was er geen rij meer.
|
|
|||
|
|||
Bij de een is er wel voorraad en als je belt geen voorraad? Ik ga morgen gewoon kijken ben daar op tijd dus mss geluk anders pech gaan we gezellig shoppen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2013 om 20:09 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wanneer de bevoorrading is van een apple store? En zijn er ook al andere winkels in duitsland die de Iphone 5s al verkopen?
|
|
|||
|
|||
vanmorge rond half 11 voorraad genoeg in oberhausen.
|
|
|||
|
|||
Heren,
Bellen naar de apple stores heeft amper zin lijkt mij.. Ze zeggen dat er geen voorraad is terwijl er wél voorraad is. Zoek het forum door en dan zul je zulke situaties meer dan één keer tegen komen! Dus voor allen! Waag het er op en ga naar Oberhausen en indien nodig Keulen. Kijk naar de berichten van de laatste 1,5 week en je zult zien dat het grootste gedeelte van de mensen welke een fysiek bezoek aan de Apple Store hebben gedaan een Iphone hebben bemachtigd! Citaat:
|
|
|||
|
|||
lol wat een tegenstrijdige berichten hier xD
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sterker nog, van wat ik eruit opmaakte is dat er 's morgens "genoeg voorraad" was in OH, een kerel gaat iets na de middag en vindt er niks, daarna een half uurtje later is er dan weer een andere kerel die daar plots wel een iPhone koopt
|
|
|||
|
|||
Zojuist een iPhone 5s in oberhausen bemachtigd. Space grey was volledig uitverkocht, goud was er nog in 16&32 en zilver in 16. Heb een zilveren 16 gekocht. Vanmiddag nog een keer langs, kijken of space grey er dan wel is.
|
|
|||
|
|||
Nice!! Enig idee hoeveel zilveren 16gb er waren/zijn? Wil misschien vanavond even gaan kijken daar.
|
|
|||
|
|||
Nog een keer langs geweest. Space grey is er niet meer en komt ook vandaag niet meer. Zilver en goud hebben ze nog steeds op voorraad. Ga weer terug naar NL nu.
|
|
|||
|
|||
iemand een idee voor Keulen, via telefoon vragen naar voorraad heeft geen zin meer, ze kunnen zogezegd niet meer in hun systeem omdat er teveel mensen bellen om te vragen naar beschikbaarheid.
|
|
|||
|
|||
tot hoe laat zijn ze open? wil vandaag wel gaan
|
|
|||
|
|||
Keulen tot 20u, als ze. De grijze 64 gb 5 s hebben, laat het even weten
|
|
|||
|
|||
Ga dit weekend naar Berlijn, wellicht dat ik er daar eentje probeer op te pikken. Ga dan waarschijnlijk voor de iPhone 5S Space-grey 16GB. Ben benieuwd naar de gouden kleur, wellicht dat ik mijn keuze dan bijstel.
Iemand ervaringen met Apple Store Berlijn? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand vandaag nog in Keulen/OH die in een straal van 30km van Amsterdam of Hoofddorp woont en die een 16 of 32 GB Zilver mee wil nemen? Dan kan ik m'n Gravis order cancellen.
Ben bereid deel benzine te betalen uiteraard. |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|