iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopen van dat er snel weer levering komt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hopen van dat er snel weer levering komt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk binnenkort in bezit van een 64 GB Grey uit de VS (A1533).
Volledig compatibel met de Nederlandse 4G netwerken, behalve Tele 2 las ik. En verder geen beperkingen ermee in NL toch?
|
||||
|
||||
Citaat:
wilde morgen net die kant op gaan ga de gok maar niet wagen wat een kutverhaal zeg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Vick bedankt voor je update. Wat balen dit zeg.
Heeft iemand Parijs al gebeld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
waarschijnlijk.... binnenkort.... volledige compatibel behalve..... Citaat:
niet echt overtuigend verhaal als het mij vraagt groeten van Amigo |
|
||||
|
||||
Ja, de A1533 kan op alle netwerken op 4G hier behalve tele2. Verder geen beperkingen nee....
|
|||
|
|||
apple store Oberhausen wat en hoe?
ik ga donderdag naar Oberhausen om 2 keer een Iphone 5S aan te schaffen.
Nu wil ik daar om ongeveer 5 uur zijn, zodat ik op tijd ben mochten ze er maar een paar hebben. waar kan ik het beste parkeren en hoe gaat het dan in zijn werk? kan je gewoon naar binnen en wachten voor de store, of sta je buiten te wachten tot de deuren opengaan en wordt het dan sprinten? Hoe laat dan de daadwerkelijke opening enz. Er zijn natuurllijk al een aantal ervaringsdeskundigen hier, dus hopelijk kunnen jullie mij helpen. |
|
|||
|
|||
Nu snap ik waarom er geen gouden iPhones zijn. Vanaf minuut 2.14
Gouden iPhone 5S vs. Sniper Rifle [Slow Motion] :-( |
|
|||
|
|||
Wie gaan er allemaal morgen?
|
|
|||
|
|||
Ik/moi/me (anders was mn reactie te kort)
|
|
|||
|
|||
Zwart bestaat niet... Slate grey wel! En die is nog steeds het populairst, dus wat dat betreft heeft Apple goed nagedacht. Alleen hadden ze in verhouding tot slate grey wat meer gouden moeten produceren (in dat opzicht klopt je bewering)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het trouwens zeker dat alle winkels daar donderdag dicht zijn?
|
|
|||
|
|||
iPhone 5s, ik vind helemaal mooi. Ik ga helemaal wak, is niet normaal!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|