iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sparc Dan kan Venlo (Limburg) zomaar op jouw route liggen. Sparc, vraagje, je bent er nu inmiddels 4 keer geweest. Waarom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sparc, vraagje, je bent er nu inmiddels 4 keer geweest. Waarom koop je er niet gewoon 1 voor 100 euro meer Je bent nu toch allang veel meer kwijt? Of had er 1 bij die Tom gekocht die die kaartjes verkoopt, dan had je zekerheid? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik ook zo gedaan... Ik stond er de 19e savonds, ging er normaalgesproken een mooi centje aan verdienen (om enkele mee te nemen voor anderen), en uiteindelijk heb ik die dag dik extra betaald om eentje over te kopen van een ander..... ik moest en zou een iPhone hebben, dat stond vast
Mijn vriendin wil trouwens een uitstapje maken naar Duitsland binnekort, hmmmmm..... Zo'n dagje shoppen in CentrO Oberhausen lijkt mij wel wat Alhoewel, Keulen is ook leuk om te bezoeken denk ik, en daar kan ik ook bij apple store om wat centjes te verdienen en GSM mee te nemen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Begint prijzig te worden ja... En een ticket, mits geen blahblah verhaal, is alleen geldig op de dag waarop die uitgedeeld is. Tom was dus in dit geval een oplichter. Voor de rest ontdekte ik deze thread te laat. Grtzzz Roel |
|
|||
|
|||
@timosha , zou je ook bij Amac store terecht kunnen want die zit hier wel in t centrum? Ik denk alleen dat ik toch maar wacht, heb ook niet zo gek lang me rijbewijs en me ouders zeiden dat ze daar heel anders rijden..
|
|
|||
|
|||
Hoe dat in Nederland zit weet ik niet. Met een iPhone gekocht in een officiële Apple Store kan je in België niet terecht bij een APR (Authorised Premium Reseller) wat Amac ook is.
|
|
|||
|
|||
Ja denk dat het dan hier ook wel zo is, helaas. Want Amsterdam is toch nog eindje weg voor mij vanuit t zuiden.
|
|
||||
|
||||
Heren,
de iphone die ik zou gaan aanschaffen bij die LMA Company gaat niet door. Ik heb last minute een reactie gehad van iemand anders die voor mij makkelijker te bereiken is. Deze heeft ook de originele bon erbij, waardoor ik na 1 jaar ook gewoon nog bij de apple store terrecht kan. Heb je geen bon, heb je maar 1 jaar garantie volgens de apple mederwerker die ik had gesproken. Kan jullie dus ook verder geen info geven over mijn ervaringen daar. Via deze ad kwam ik met hem in contact: ? IPHONE 5s (niewe) 1 jaar gurantie - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 16:33 ---------- die meneer was trouwens niet echt vriendelijk toen ik hem vertelde dat ik hem niet kwam ophalen.. even ter aanvulling.
|
|||
|
|||
Iemand die het vrijdag nog gaat proberen?
Morgen zijn ze gesloten dus hoop dat ze vrijdagochtend een levering krijgen. Had vorige week een space gray 16gb gehaald omdat de zilveren en gouden er niet meer waren en ik niet met lege handen weg wou gaan . Mocht iemand interesse hebben in een space gray 16 hoor ik het graag mocht je willen ruilen voor een zilveren of gouden al helemaal |
|
|||
|
|||
Dutchcoms bied ze nu ook aan met levering op 4 oktober, net gebeld, word sowieso op zn vroegst pas 10 oktober
|
|
|||
|
|||
Helaas geen 5s kunnen bemachtigen vandaag in Keulen! Ze geven vrijdag een kans zeiden ze! Mocht er iemand gaan dan zou ik willen vragen of diegene voor mijn ook 1 mee wil nemen....16gb gold
|
|
|||
|
|||
Gaat er iemand vrijdag uit de omgeving beverwijk of alkmaar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil m wel. michelvandrongelen@hotmail.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou net mailtje van t werk gehad en ze gaan naar oberhausen met oad. Ja nu denken jullie die is failliet maar ze hebben inmiddels een doorstart gemaakt en zijn verzekerd dus ik kon gerust boeken stond er. Dus ik denk dat ik dat maar eens ga doen, heb ik iig leuk dagje met mama en misschien dat ik dan nog een iphone aanschaf afhankelijk van wat amac hier zegt over dat tweede jaar garantie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In Keulen zeide ze dat je via de website van Apple kon beroep doen op garantie in B maar dat is dus blijkbaar niet :'(. Dat het dus niet waar is weet ik nu dus ook wel, dus beschuldig mij er dan ook niet van dat het niet zou kloppen wat ze op de Apple chat hebben gezegd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
amerikaanse apple site geeft beschikbaarheid ook fysiek in de winkels aan
Laatst gewijzigd door jackkr; 02-10-13 om 19:43. |
|
|||
|
|||
Zodra de iPhone 5s en 5c beschikbaar is in Nederland kan je bij Apple Benelux BV terecht voor garantie. Belgen kunnen dan bij Apple Benelux NV terecht.
Voor een toestel dat nog niet in Nederland beschikbaar is kan men natuurlijk niet bij Apple in Nederland terecht. Dat ziet een blinde met zijn ogen dicht. Daar hoeft men geen schuurdeuren voor open te trappen. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|