iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone terug te brengen in Keulen wanneer deze in Oberhausen is aangeschaft? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Umtausch und Rückgabe - Spielregeln für Käufer und Verkäufer - Test - Stiftung Warentest |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zijn Oberhausen nog wel Iphone 5S met 32 of 64 GB
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In de tekst staat ook dat sommige handelaren coulant zijn en wel omruilen cq. terugnemen. Een wettelijk recht is er echter niet. Ik lees ook een paar pagina's terug dat iemand in de Apple Store in Keulen twee iPhones heeft teruggebracht. |
|
||||
|
||||
He-le-maal niks meer..
Alleen de 5c volgensmij. Toevallig niemand die in dit forum een helikopter heeft en teveel geld? Kunnen we de EU Apple stores ff afgaan . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand van Belgisch Limburg die ginds is en lief wilt zijn en me een originele cover van 39€ wilt meebrengen?
Zou graag de bruine willen... Alvast dank ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 11:19 ---------- Ok ik heb al een stadsgenoot gevonden! |
|
|||
|
|||
Nog niemand naar Hamburg geweest? Ik rijd er op weg naar vakantie in Denemarken langs over een paar weken..overweeg een korte tussenstop in te plannen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
groeten van amigo |
|
|||
|
|||
Wat is nu eigenlijk concreet je vraag? Of 't zin heeft om over een paar weken op de terugweg in Hamburg langs te gaan om 'n iPhone 5S te scoren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En ik word helemaal leip van dit soort "reacties"...zeik niet zo man, iedereen lult hier over Oberhausen, Keulen of Parijs..nog niemand gehoord over Hamburg. Ik verwacht heus niet dat er daar talloze op voorraad liggen! Als je niet wilt meelullen, houdt je kop dan en lees hier helemaal niks.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
groeten van Amigo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Serieus... wat voor antwoord verwacht jij nou écht op zo'n (sorry) stompzinnige vraag? Zou 't in Hamburg heel anders zijn dan in Keulen of Oberhausen, denk je? Zoals ik al eerder vanochtend heb aangegeven: als je niet de moeite wil nemen om je in dit topic te verdiepen (wat overigens mede zo groot is geworden door mensen die net als jij dezelfde onzinnige vragen hebben gesteld), hou je er dan ook verre van! Wie wil er hier nou eigenlijk niet 'meelullen'?... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 11:49 ---------- Haha... LOL |
|
|||
|
|||
Ik heb de laatste 10-15 pagina's gelezen ja..maar goed..vergeet het maar allemaal, kennelijk zit hier een ander slag mensen, dat het vooral fijn vindt om anderen af te zeiken.
|
|
||||
|
||||
jongens, ff rustig. iedereen stresst omdat er geen 5S'jes meer zijn overal, maar ga nou geen ruzie maken, bereik je niks mee
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|