iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannypsv3821 Ik was er zaterdag ook. En ja er waten iphones. Alleen de 5S space grey met 64GB. Wilde eigenlijk vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 22:49 ---------- Voor de mensen die morgen gaan voor mij graag gouden 16 giga. Zit met 32 giga nu sat echt te veel is voor mij.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand die in de omgeving van Utrecht woont en nog interesse had in een iPhone 5S beschermhoes, dan kan ik die wel voor je meenemen mocht er geen 5S op voorraad zijn.
iPhone 5s Case ? Schwarz - Apple Store (Deutschland) |
|
|||
|
|||
Paar uur geleden mijn gold 32 gb binnen gekregen. Prachtige kleur, succes iedereen met het bemachtigen van de iphone 5s !
|
|
||||
|
||||
benieuwd welke "goudzoekers" zich als eerste melden hier...
zou er voorraad zijn? volgens mij gaan er aardig wat leden riching het oosten!
|
|||
|
|||
We staan als eerste voor de opening van Centro..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 07:25 ---------- 7:25 uur 3 wachtenden en een gesloten deur |
|
||||
|
||||
Ben je weer de eerste Sparc?
Nog geen nieuws? Staat het bord er nog? |
|
|||
|
|||
Good luck!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd naar het voorraad
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 07:53 ---------- Meestal als er hekken staan buiten voor de deur bij centro hebben ze voorraad anders niet |
|
|||
|
|||
Voor de winkel. Bord staan binnen (nog). Geen nieuws tot nu toe.
|
|
|||
|
|||
Ik hoop voor je dat ze voorraad hebben. Helaas moet ik vandaag werken anders had ik wel achter je in de rij gestaan.
|
|
|||
|
|||
Oberhausen weer niks vandaag.
|
|
|||
|
|||
Ze zeggen: deze hele week geen voorraad. Info kwam een vrouwtje in zwarte kleding met 'trainer' erop. Moest alles vragen aan iemand die geen manager was met een blauw tshirt. Zeggen vanaf maandag weer. Hebben er geen vertrouwen dat meneer blauw meer weet dan een gemiddelde medewerker.... Maar goed.. No iphones today....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zou me niks verbazen dat alle voorraad momenteel op gaat aan het uitleveren van de online bestellingen. |
|
|||
|
|||
Huh ze zeggen nu zelf "vanaf maandag", normaal mogen/weten zij toch niks?
Echt jammer voor je sparc en voor de anderen die er waren uiteraard. |
|
|||
|
|||
Ze zeggen 'vanaf volgende week hopen we'. Vroeg dus vanaf maandag ? 'Ja dat kan'. Ze kwam echter niet over als iemand die ergens van wist.
|
|
|||
|
|||
Ja daar ben je dus eigenlijk ook niks mee :/
Toch precies zoveel mensen van iPc niet? Tis hier extreem stil terwijl "vandaag de dag" zou geweest zijn... |
|
|||
|
|||
Toen we woensdag dezelfde vraag stelden over vrijdag kregen we hetzelfde antwoord dus het blijft koffiedik kijken en op de bonnefooi naar OBH rijden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 09:19 ---------- trouwens toen ik naar keulen toe ging vorige week maakte ik daar iets vreemds mee, ik had er een 16 gb en 32gb gekocht, de verkoper scande ze in maar had een probleem met de 32gb, zn systeem gaf aan dat deze al verkocht was ?! hij moest er nog 2 a 3 scannen voor een niet verkochte te vinden. ?! ik dacht dat wellicht de bestellingen toch via de winkels verlopen maar zeer vreemd en niet logisch natuurlijk, dus wat heeft dit te betekenen ? Laatst gewijzigd door fuqua; 04-10-13 om 11:06. |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|