iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Mijn online bestelling die ik reeds heb gedaan op 20/09 om 20:00 uur is nog steeds op "bestelling wordt verwerkt" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat ik van de twitter account heb begrepen van iemand anders die (meen ik) die dag besteld heeft zou die morgen afgehandeld moeten worden... Ben in ieder geval benieuwd. Bij geen voorraad, annuleer ik mijn bestelling en zie ik graag mijn geld terug.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2013 om 20:38 ---------- Toen ik ging bestellen op 20/09 om 20:00 uur stond er alleen bij levering in oktober, dus stond geen specifieke datum erbij voor levering |
|
||||
|
||||
Citaat:
netjes geregeld daar allemaal
|
|||
|
|||
geen levering
Dat klinkt inderdaad als geen levering morgen, maar dinsdag......
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Andere winkels en ketens laten ze overkomen vanuit andere kanalen / landen . zo zijn er al mensen die wel met een iPhone richting huis zijn gegaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Oliver Hensel @ohensel 4 oktober @GRAVIS_Germany Meine Bestellung vom 20.9. ist noch offen. Heißt das der Wareneingang hat nicht gereicht? Openen Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten Meer GRAVIS GmbH @GRAVIS_Germany 4 oktober @ohensel wenn du deine Bestllnummer hast schau ich gern mal nach Openen Oliver Hensel @ohensel 4 oktober @GRAVIS_Germany Das ist nett, ja die hab' ich: 1212540 Openen GRAVIS GmbH @GRAVIS_Germany 4 oktober @ohensel Wird Kommissioniert. Heißt ich denke mal Dienstag oder Mittwoch haste es " |
|
|||
|
|||
Meestal staan er hekken buiten voor de store indien ze voorraad hebben, mochten er geen hekken zijn voor betekent meestal dat ze geen voorraad hebben of krijgen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2013 om 20:45 ---------- Sparc wat bedoel je ermee ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wanneer en wat heb jij besteld Sparc?
|
|
|||
|
|||
Vrijdag... Er is een aparte Gravis.de thread waar je vanalles in na kan lezen.. Dus hierbij kap ik de vervuiling van deze thread met dit onderwerp.
|
|
|||
|
|||
Ik heb besteld op de online apple store dus apple.de op 20/09
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt maar omdat ik pas om 20:00 uur heb besteld denk ik nog duizenden wachtenden voor mij zullen zijn
|
|
|||
|
|||
iPhone 5S waar beschikbaar in Duitsland?
Ik zal mijn vraag verder even verduidelijken: heeft iemand onlangs een iPhone 5S gekocht, zo ja waar was deze nog op voorraad? Apple store? Mediamarkt? Saturn? En welke plaats?
Ben namelijk zeer geïnteresseerd in deze telefoon. Met vriendelijke groet, Derek |
|
|||
|
|||
Ik zat er aan te denken aankomende zaterdag naar Oberhausen te rijden, zou dat zin hebben voor een 5S?
|
|
|||
|
|||
ben ziek :-( wou toch gaan rijden, maar lukt niet. Als er nu een leverings is wordt ik gek :-(
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|