iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lijpo666 Ja alles is goed afgezet Post eens een foto van hoe alles agezet is....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ga er rond 0:00 ook maar heen
kan er 2 extra meenemen? wie wil? |
|
|||
|
|||
Ja benieuwd hoe ze het dit jaar gaan aanpakken. Fotos please?!
|
|
|||
|
|||
Kan ik gebruik maken van het internet in Duitsland? (zonder Roaming in te schakelen)
|
|
||||
|
||||
Pas Wi-Fi als je bij Apple bent, sochtends dus.
|
|||
|
|||
En weet je toevallig een gratis navigatie app die gebruik maakt van de GPS? (Nederland en Duitsland heb ik nodig)
|
|
||||
|
||||
Ik niet, gebruikt tomtom.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Guys @ Oberhausen foto van de situatie aub.
|
|
|||
|
|||
T'is hier zo stil?
Is iedereen al vertrokken Voor de mensen die er al staan: update please? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat de echte foto's pas rond 19:00 gaan komen. De meeste jongens van deze topic zouden dan die kant op gaan.
|
|
|||
|
|||
Maar er staan toch al forumleden, kunnen die nu niet wat updates geven?
T'is nu niet dat die daar veel te doen hebben e Wij vertrekken hier om 20.00 en hopen daar te zijn rond 22.00 Net naar de winkel geweest voor red bull, witte vodka, koekjes en chips! |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar we wachten rustig af tot jij er bent en lezen we de updates wel
|
|||
|
|||
Sta er ook al. Staat toch al 50 man. Alles mooi geregeld. Dranghekken, bewaking. Als je uit de rij gaat krijg je een kaartje waarmee je daarna terug op je plaats kan gaan. Dus geen voorsteken dit jaar.
|
|
|||
|
|||
Spannend is dit he.
|
|
||||
|
||||
Hoeveel dranghekken? Echt grote vakken met hekken? Of alleen aan het begin?
|
|
|||
|
|||
Het loopt zigzag. Maar enorm veel dranghekken staan er niet. Als de rij langer wordt zetten ze meer hekken. Ik zie nog zo'n 40 hekken klaarstaan om een rij te laten vormen als er meer volk komt.
|
|
|||
|
|||
Is het een kaartje dat je verzekert ben van een iPhone dus welke jij wilt halen of een ander kaartje? anders kan je nu kaartje halen en morgen terug gaan?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Wij zijn net aangekomen in oberhausen. Foto kan ik hier niet zo makkelijk uploaden. Maar kijk maar even op via mijn Twitter pagina http://twitter.com/Daanvoren/status/380689516584919040/photo/1 Groetjes vannuit oberhausen! Ps. Beveiliging staat Er al. Goed geregeld allemaal. |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|