iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Zou ik nog kans hebben op een iPhone 5s 16 gb space grey. Als ik morgenochtend om 7:15 in oberhausen ben? Of niet want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo
Zou ik nog kans hebben op een iPhone 5s 16 gb space grey. Als ik morgenochtend om 7:15 in oberhausen ben? Of niet want dan ga ik niet |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
btw, ik had vorig jaar mijn iphone 5 na 2 uur in de rij te hebben gestaan, en dit was op zaterdag en het centrum ging toen om 10.00 uur open.
|
|||
|
|||
Op Twitter maak ik een beetje op dat er in Munchen zo'n 1000 mensen staan. In Sindelfingen bij Stuttgart 20 hahah.
De Apple online store in Duitsland is net offline gegaan. |
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die richting oberhausen gaan rond 2-3 uur vanacht vanuit eindhoven die rijden over de A67?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd wat er in de Store wordt aangepast
Laatst gewijzigd door Emper; 21-09-13 om 18:15. |
|
|||
|
|||
wie kan er nog voor mij een iPhone 5S 16 Gb 'Space Grey' meenemen uit Duitsland?? (tegen een mooi riante vergoeding uiteraard) PM me please! thanks!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2013 om 22:38 ---------- Ik blijf voor de zekerheid nog maar even op... |
|
|||
|
|||
blijft spannend...
Laatst gewijzigd door Emper; 21-09-13 om 18:17. |
|
|||
|
|||
Het lijkt me niet dat we in NL kunnen gaan bestellen, maar ik hoop dat het wel bekend gaat worden vanaf wanneer de 5s in NL beschikbaar is.
|
|
||||
|
||||
Wie kan er nog 1 extra meenemen?
Wie wil er een iphone 5s 16 Gb Space grey voor me meenemen? Vergoeding € 100,-.
Mocht je langs of uit Enschede komen dan kunnen we het vrijdag meteen afhandelen. Reactie graag via PM en allemaal veel succes daar. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De security laat de stoelen weghalen uit de rij. Mag je de hele nacht staan of op de koude grond zitten. Ben ik blij dat ik in mijn warme bedje lig
|
|
|||
|
|||
Ik ben inmiddels weer thuis. Was 1 uur geleden bij centro maar het is gewoon te druk.Wil een champagne/gold 64gb van iemand overnemen. Pm please .. Kan het desnoods morgen vroeg in centro komen ophalen ! Vergoeding 100€
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|