iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ja, ma heb snel antwoord nodig van iemand die na salzbach of keulen is geweest. Ik zou salzbach bellen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
hier is het adres en telefoonnummer: Apple Store MTZ Main-Taunus-Zentrum 65843 Sulzbach 069 389 865 800 vanaf hoelaat stond jij in Oberhausen?
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We belle ma gerake nie binne. Nr werkt blijkbaar nie. |
|
||||
|
||||
rijd gewoon naar Keulen man, is klein uurtje
en wie weet heb je mazzel |
|
|||
|
|||
heeft iemand al het idee gehad om gewoon een mediamarkt of saturn binnen te lopen?
|
|
|||
|
|||
Mocht iemand in Frankrijk of Duitsland ergens een Space Grey 64GB op de kop kunnen tikken hebben of willen verkopen: graag PM ...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
die verkopen waarschijnlijk alleen met abonnement net zoals vorig jaar
|
|
||||
|
||||
ik heb volgens mij 1 iemand hier erover gehoord dat hij naar sulzbach ging maar ik weet niet meer wie dat was.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Papa Timosha (alwaar Jr net liet weten dat zijn vader twee 5S-en kon kopen: http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...tml#post914053) |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 5s und iPhone 5c im Mediamarkt und bei Saturn: Erstmals vertragsfreie Geräte zum Verkaufsstart ? GIGA Vraag me alleen af of ze pas de 25ste hebben of nu stiekem al. Ben helaas nu nog op werk, maar wil rond 3u naar DE. |
|
||||
|
||||
stonden de kaartjes op naam zoals ergens eerder vermeld?
echt bizar dat als je daar om 0.40 stond je er niet eens 1 zou hebben. als ik was gegaan was ik zeker niet voor die tijd er geweest dus ben blij dat ik thuis ben gebleven. |
|
|||
|
|||
oke, applestore heeft nu ook al van 5-7 werkdagen, de levertijd aangepast naar Oktober.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
eigenlijk best bizar. 11 stores in Duitsland; stel een voorraad van 5000 toestellen, dan zijn er dus nog geen 60000 toestellen in heel Duitsland.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
.. en van de 5C lijkt er voldoende stock, maar bijna niemand wil de 5C
|
|
|||
|
|||
Als ik de verhalen zo hoor hebben ze er in Oberhausen nevernooit geen 5000 gehad!... dus weet niet waar je dat vandaan haalt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dat weet ik ook niet, vandaar 'STEL'
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|