iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) goud is echt moeilijk leverbaar :S...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
goud is echt moeilijk leverbaar :S
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens de store medewerker vandaag geen bevoorrading meer. Ik heb mijn twijfels en wacht rustig af. Heb de hele dag de tijd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
UPDATE: The Oberhausen Apple Store had zero iPhone 5S today. I got to the store an hour before opening and was the first person in line, but the manager announced at 10:00am sharp that 1) They had no iPhone 5S's today. 2) They had none left over from the weekend. 3) They will not be receiving a delivery today. 4) Go **** yourself.
A train ride, hotel stay, taxi fare, meals, all for a punch in the dick. Ahh the things Fanboys (me) will do for a slab of silicon and glass. Guess it's back to browsing Marktplaatz and paying 2x the price. |
|
|||
|
|||
Alle iPC'ers die er vandaag zijn en de status doorgeven, bedankt. Wanneer ik ook maar iets lees dat ze op voorraad zijn in Oberhausen pak ik de auto
|
|
||||
|
||||
Of je gaat door naar keulen. Je bent dan toch al redelijk in de buurt.
Misschien sla je daar wel raak? Proberen waard toch? Of eerst ff een belletje en vragen of ze uberhaubt 5S'jes hebben. Anders is dat tripje ook weer voor niks. |
|
|||
|
|||
kan iemand voor ons keulen bellen?
|
|
|||
|
|||
Kom vanuit Overijssel dus is wel ff twee keer zolang rijden haast volgens Google Maps. Hoop eerder nog op positief nieuws uit Oberhausen.
|
|
|||
|
|||
Wie gaat er morgen?
P.S. openingsuur is 9.00u ipv 10.00u? |
|
|||
|
|||
Balen dat er geen voorraad was vandaag....
Ik was ook van plan om te gaan, maar kon op het laatste moment niet. Misschien Keulen idd, maar ik heb geprobeerd te bellen en na 10 min wachten maar op het rode knopje gedrukt. Zelfde met Oberhausen afgelopen week... Misschien dat ik morgen nog ga rijden, maar misschien wacht ik ook nog wel wat langer. Wil geen zwarte hebben. Wit of goud maakt mij niet uit. En 16 gb al helemaal niet, min 32 gb. Ik hoop dat jullie nog geluk hebben en er nog een levering komt vandaag in Oberhausen! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zou heel fijn zijn! Bedankt alvast!
|
|
|||
|
|||
Ik ben zaterdag in Keulen geweest, toen hadden ze 0,0 voorraad...
Dus enkel voorraan indien vanmorgen een levering plaats heeft gevonden. |
|
||||
|
||||
wow.
Dacht ik bel wel ff, maar er zitten 13 bellers voor mij. Denk allemaal met dezelfde vraag. Zal het later nog een keer proberen |
|
|||
|
|||
bedankt voor het proberen!
|
|
|||
|
|||
Dus zo te merken geen voorraad vandaag in Oberhausen en Keulen?
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|