iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Niks mis daarmee, maar denk niet dat iemand je hiermee kan helpen (en dát kun je vooraf al wel bedenken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan je morgen nou reserveren in duitsland?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
-bij de iphone 5 was het onaangekondigd en stond er niets op de apple site -"is nog niet bekend" is het enige wat klopt in je bericht Reserveringspagina voor iPhone 5 in Apple Store Amsterdam online (update) - iPhoneclub.nl groeten van Amigo |
|
|||
|
|||
Citaat:
5s reserveer datum is tot nu toe alleen bekend voor Amerika. Laatst gewijzigd door Shyboy1234; 29-09-13 om 18:42. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ga de 7e naar Oberhausen voor m'n 32GB Space Grau. (& 32 Goud)
Ik neem aan dat ik me dan geen zorgen meer hoef te maken over of die er is of niet? Vertrek hier rond 12u. |
|
||||
|
||||
nee zeker niet, ze hebben er meer dan genoeg, die nacht word er een zeer grote levering gedaan
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet om je reactie in twijfel te nemen, maar hoe weet je dat die grote levering komt die nacht? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2013 om 20:24 ---------- nevermind, je houd me voor de gek maar bedoel ook geen absolute aantallen, maar een gokje. Of er bijv nog rijen zullen staan, aangezien het ook 3 weken na launch is. |
|
|||
|
|||
Ik ga morgenochtend even langs voor een iPhone 32GB Gold of zal ik nog wachten met langsgaan?
|
|
||||
|
||||
De kans op een gold of wit kun je eigenlijk wel vergeten. De zwarte versie is echter af en toe nog wel voorradig bij ze.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zou ook willen gaan deze week maar ook ik weet niet of het handig is. Weet iemand of dat de apple store te Oberhausen dagelijks levering krijgt? En zo ja, is dat ook op na een half uur? Of is de eerst komende levering pas weer over een week? Iedere info is welkom.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vergeleken met voorgaande jaren bijvoorbeeld. Maar t is gewoon kwestie van geluk hebben en gokken dus |
|
||||
|
||||
Citaat:
nee dat weten we ook niet ja misschien wel? |
|
|||
|
|||
het is elke dag een gokje bij de apple store
|
|
||||
|
||||
Misschien heel stom, maar heeft bellen de dag ervoor zin?
En reserveren doen ze zeker niet aan? |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|