iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien dat diegene van vannochtend zijn kaartjes niet kwijt kan en ze morgen een paar iphones overhebben. Want die kaartjes zijn volgens mij de hele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien dat diegene van vannochtend zijn kaartjes niet kwijt kan en ze morgen een paar iphones overhebben. Want die kaartjes zijn volgens mij de hele dag geldig en als er een paar mensen zijn die die kaartjes niet gebruiken dan hebben ze morgen gewoon weer iphones maar dan hebben ze er niet zo veel denk ik dus wederom een risico om morgen te gaan dat je niet met een iphone terug kan komen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zo, ik ben thuis van Oberhausen met een 32GB Space Grey.
Ging voor de 16, maar die was niet meer op voorraad, dus dan maar 32 |
|
|||
|
|||
Nog iemand die nu in oberhausen is en een idee heeft van de vooraad?
|
|
|||
|
|||
Zo wij zijn ook weer thuis met 4x 5s 😃
Stond een erg grote file richting oberhausen ivm een groot ongeluk.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand zin om morgen naar oberhausen te rijden samen met mij om te kijken of ze de iphone 5s 16 gb gold nog hebben?
Zoja stuur een pm, lijkt me gezelliger dan alleen gaan. |
|
|||
|
|||
Welke parking kan je het beste nemen om zo dicht mogelijk bij de juiste ingang te staan?
|
|
|||
|
|||
Zojuist terug van Oberhausen, ze hadden alleen de 64GB grey. Maar ik heb er eentje kunnen bemachtigen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zou er nog binnen komen vandaag?
|
|
|||
|
|||
Ben ook net terug heb een 16gb space grey uit Keulen. De laatste
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ga morgen na Oberhouse en zo niet dan naar Keulen... Mag hopen dat er wat voorraad is!!!!
|
|
|||
|
|||
Was de laatste zei de verkoper in Keulen.
Alles op maw. |
|
||||
|
||||
Graag info over Oberhausen? Heb geen zin om 6 uur voor niets te rijden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier heb je wat info: Oberhausen is een kreisfreie Stadt in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. De stad ligt in het noordwesten van het Ruhrgebied en telt 210.005 inwoners[2]. Oberhausen dankt zijn bekendheid aan zijn ligging bij het kruispunt van de Duitse A3 (vanuit Arnhem) met de A2 en aan het zeer omvangrijke winkelcentrum CentrO, dat sinds 1996 het hart is van het Neue Mitte van de stad. Dit nieuwe stadscentrum is aangelegd in een voormalig industriegebied. |
|
|||
|
|||
Tis altijd een gok, waarom snappen mensen dat niet...
Iemand die gaat, en nog 20 kaartjes ziet, en weggaat... Dan plots komt er een groep van 20 toeristen af allemaal een iPhone kopen... Dan ga jij met volle moed naar daar, en sta je er toch voor niks... Tis een gok, net zoals de mensen (waaronder ikzelf) 8uur de nacht doorgestoken hebben vorige week donderdag en met lege handen naar huis zijn gekomen. Wil je zekerheid? Koop er eentje van 2dehands voor een extra prijs. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Per 1 okt. Is er voldoende voorraad bij de Apple stores, ook de gold/silver
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|