iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Uit welke bron komt dit?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Uit welke bron komt dit?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik vertrek morgen naar Oberhouse. Om 6 uur zodat ik rond half 9 voor de deur sta te popelen om een iphone 16 Grey/black te kunnen bemachtigen.
Zo niet?, Keulen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
weet iemand waar je moet/het beste kan parkeren als je geen auto sticker hebt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maakt ook eigenlijk niet zo veel uit welk kleur. Heb nu voorlopig 4 weken een sambrol s4 omdat de 5 al verkocht was. Liefst zo snel mogelijk trg iphone |
|
|||
|
|||
lol
Dit is zo grappig lol
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Liya bi so wensiu pi kwaty fun?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2013 om 18:03 ---------- Aii... Lelijk, Ach we zullen zien morgen. Keep us posted like i do! |
|
||||
|
||||
Zullen we doen. Ik zal straks eens proberen bellen naar daar.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe de situatie morgen zal zijn in Oberhausen maar daarstraks waren er nog enkele 32gb en 64gb maar ik zocht een 16gb dus ben ik naar Keulen gereden.
Morgen naar Keulen rijden zal dus geen optie zijn denk ik. Oberhausen misschien de overschotjes van 16gb,32gb en 64gb van mensen die hem niet zijn komen halen omdat mensen er geld voor vroegen voor die kaartjes. Veel succes voor zij die gaan morgen. |
|
|||
|
|||
Grüse uit Oberhausen. Nog steeds alleen Space grey 32 en 64.
|
|
|||
|
|||
ai ik wil 16 gb gold en wilde morgen gaan hoop dat ze hem wel hebben
|
|
|||
|
|||
Grrrrrr morgen geen leveringen bij de Apple stores... Denk niet dat het zin heeft om dan te gaan.
|
|
|||
|
|||
Hoe zo geen levering op zaterdag?
|
|
|||
|
|||
Op Duits forum had iemand contact opgenomen met UPS, zij leveren niet op zaterdag.
|
|
|||
|
|||
Maar ze komen toch met een speciale zending, gepantserde wagen. Toch niet met UPS?
Dat las ik gisteren op het formum |
|
|||
|
|||
Ik ga het er niet op wagen. Afgelopen 3 dagen is er al levering geweest, er zal vast eens een keer een dag geen levering plaatsvinden...
Vanaf hoe laat kun je maandag het winkelcentrum in? En P7 was het dichtste bij toch? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Blijft gokken dit
Laatst gewijzigd door Emper; 28-09-13 om 11:18. |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|