iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fuqua super bedankt ! **** waarom kan ik nu alleen kiezen voor vooruitbetalen en paypal als betalings methode naar belgie ?! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik probeer nu ook een gouden 16GB te bestellen, maar Paypal doet bij de 2e betaling inderdaad opeens vreemd. Wellicht een bepaalde max. per dag?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ze gebeld, ze hadden net een voorraad gekregen en adviseerde om snel online te bestellen. |
|
|||
|
|||
Hoe zit het met de garantie als je in deze webwinkel bestelt? Nog steeds recht op 2 jaar garantie in de Apple Store?
-EDIT- Zojuist met Apple Store in Keulen gebeld. Vrouwtje wist mij te vertellen dat ze vandaag geen voorraad meer krijgen en ze adviseerde om morgen (zaterdagmorgen) en maandagmorgen nog eens te bellen. Dan is de kans aardig aanwezig dat ze weer leveringen hebben gekregen, zei ze. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook mar gelijk één besteld. Benieuwd hoe lang het duurt.....
Zie trouwens nergens op de site je status. |
|
|||
|
|||
word de iphone ook voor je gereserveerd als je voor overschrijving kiest ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je met paypal betaald via credit card is het meteen overgeschreven toch?? Dus dan zouden ze nu al mijn pakketje kunnen klaar maken???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
paypal is inderdaad direct ja...
mag dat eigenlijk van apple, dat ze iphones naar buiteland verzenden |
|
|||
|
|||
64 GB Grijs besteld...
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip.
Heb er 2 besteld. Voor 15€ kan ik niet op de gok rijden naar Oberhausen. Nu voor de deur liggen wachten op het pakketje |
|
||||
|
||||
Kan iemand vertellen hoe je verzend status ziet op de website?????
|
|
|||
|
|||
Met die 0,0 leveringen deze week ga ik ook nog het gevoel krijgen dat ik wel eens geluk kan hebben as maandag. We gaan sowieso shoppen en verwachten rond 1 uur daar te zijn. Wordt een zenuwachtig ritje
Ik zou het ook bij Gravis kunnen bestellen en in Aachen laten aankomen. Dat is maar 20 minuutjes rijden voor mij... |
|
|||
|
|||
Misschien even apart topic voor Gravis?
|
|
|||
|
|||
Ik zie ook nergens mijn levertijd...
|
|
|||
|
|||
PRACHTIG. Ik ga gelijk 2 gouden bestellen, eentje van 16gig en eentje van 32gig!
HULDE aan de persoon die deze site heeft gevonden! Voor 15 euro verzendkosten kan je niet sukkelen, ik moet anders 2uur autorijden tot Oberhausen! |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|