iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor het zelfde geld, hebben ze vanmiddag ineens wel @sparc Bespaar je toch de moeite en koop voor die 100 gewoon 1 op forum...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voor het zelfde geld, hebben ze vanmiddag ineens wel
@sparc Bespaar je toch de moeite en koop voor die 100 gewoon 1 op forum |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Misschien zat ik dan toch juist? Toen ik zei dat Apple aankondigde "wereldwijd uitverkocht", maar toch "plots" enkele toestellen beschikbaar de dagen erna...
Misschien waren dat toch gewoon toestellen die ze al die hele tijd in de store hadden... En nu wachten op een nieuwe lading, ik vraag mij echt af wanneer hij in Belgie zal komen, ik denk dat ze oktober echt niet meer halen... de eerste landen waar er release was is er al zo'n groot tekort. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nope, helaas geen voorraad OBH. Misschien volgende week maar dat zeiden ze ook over eind deze week
|
|
|||
|
|||
Keulen niets, maar hoorde net iets over leveringen... Zo even navragen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Medewerkers in Keulen zeggen dus dat leveringen hele dag plaats kunnen vinden... Vanmorgen geen gehad maar zou zomaar later vandaag wel kunnen gebeuren.
Laatst gewijzigd door Sjpollaert; 04-10-13 om 11:29. Reden: Foutje |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat een soep!
Ikzelf ga vrijdag (volgende week) nog eens piepen... toch vrije dag dan... |
|
|||
|
|||
Zijn er geduldigaards die nog aanwezig gaan blijven?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Zoals al vaker hier in het forum staat vermeld |
|
|||
|
|||
Mijn **** blijft in ieder geval in München rondhangen om off topic redenen. Na de middag gaat ** nog eens kijken in de Apple Stores.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-10-13 om 12:31. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha, timosha, jij neemt die zelfcensuur wel lekker serieus he?
ON: Misschien half dagje vrij nemen en vanmiddag naar Keulen rijden...? Kom vanuit 020, dus aardig eindje rijden. Maar je moet er wat voor over hebben Zijn er mensen die eventueel mee willen rijden tegen een kleine vergoeding? Kom langs Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, etc... Laatst gewijzigd door stevenvds; 04-10-13 om 12:02. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De manager-manager in OH nog uitgebreid gesproken voor vertrek. Leveringen kunnen in theorie de hele dag plaats vinden. Uitspraak over leveringstijden wordt officieel niet gedaan. Aantal tickets 1-2 dat uitgegeven wordt hangt af van voorraad en hoeveel mensen er in de rij staan. Elke dag zouden er leveringen kunnen komen. Altijd een levering in de ochtend maar meerdere per dag kan ook. Maandag is niet anders dan andere dagen en naar zaterdag ben ik vergeten te vragen. Vragen over voorraad, interne kennis of niet, worden beantwoord op aanwezige voorraad op dit moment en niet over hoe die over 3 uur mogelijk is. OH heeft 40 telefoonlijnen die bemand zijn en beantwoord worden. Door de wachtrijen is het af te raden sochtends te bellen om naar voorraad te vragen. Er is geen idee wanneer de voorraad weer normaal aanwezig is. Apple retail is een ander bedrijf dan Apple online en los van dat ze onder Apple vallen hebben ze niks met elkaar te maken. Zwarte tshirts zijn gericht op bedrijven en verschillen in rang niet met de standaard blauwe tshirt medewerkers. Dat is even wat me binnen viel zo snel van wat de grote man met baard verteld heeft.
|
|
|||
|
|||
Hahahh @Sparc, wat zei je tegen die man? 'Wij hebben een topic in NL met een paar duizend reacties en we hebben nog een aantal vragen voor jullie, kan ik je even interviewen?'
|
|
|||
|
|||
Dat klopt als een zwerende vinger. Apple Retail Deutschland GmbH, Frankfurt Main, en Apple Distribution International, Cork -Ierland, zijn twee totaal verschillende juridische entiteiten.
|
|
|||
|
|||
Nou hij lulde in ieder geval geen onzin en week niet af bij moeilijke vragen. Hield zich strikt aan hun policy maar was daardoor wel duidelijk voor zover dat gaat. Hij herkende mij en zei 'jou ken ik al', wat in dit geval een slecht teken is
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|