iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de indruk dat die Apple medewerkers soms ook maar wat uit hun nek kletsen "Wij hebben geen idee hoe groot de voorraad is" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb de indruk dat die Apple medewerkers soms ook maar wat uit hun nek kletsen
"Wij hebben geen idee hoe groot de voorraad is" - Apple Medewerker 20/09/2013 4:00 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Enige idee hoe het zit met de iphone bevoorrading in Frankfurt?
|
|
|||
|
|||
Veel mensen hier hebben hun locatie niet ingevuld, zijn er hier belgen of nederlanders die dicht tegen de belgische grens wonen en morgen of zaterdag langs de store gaan en eventueel een leather case willen meenemen voor mij? ik kom ze halen en zal klein extraatje geven. Anders quote je mij even met je gemeente ofzo en als het niet té ver is stuur ik je PM om iets te regelen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke ik ga dus sowieso mee met het uitje van me werk slechts 20€ voor hele dag kerstmarkt in OBerhausen en je wordt bij Centro gedropt en gehaald daar zit toch de store als ik het goed heb gevolgd allemaal wel
|
|
||||
|
||||
@ spark
Ik denk dat je morgen voor de 5e keer achter het net gaat vissen Heel je theorieën van bevoorrading zijn op niks gebaseerd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vorige week dinsdag werd mij telefonisch aangeraden het 'morgen opnieuw te proberen' (vorige week woensdag). Daar ik toen niet geluisterd heb doe ik het deze keer wel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wie kan mij morgen een case-je meebrengen? leather blue
ik betaal wel een extraatje! belgie liefst :? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijne komt ook van hier. |
|
|||
|
|||
Snap echt niet dat mensen al voor de 3de 4de keer afreizen naar Oberhausen. Had dan gelijk 50-100€ extra voor eentje op marktplaats betaald was je gewoon klaar. Moeten mensen niet naar school, werken of iets nuttigs doen?
|
|
|||
|
|||
De redenen hiervoor vallen veelal te lezen in de voorafgaande pagina's...
|
|
|||
|
|||
Heren,
Ik ga morgen naar Keulen, moet in Gladbach zijn en kan dan net zo goed 20 min verder rijden.. Als iemand in Oberhausen mij op de hoogte houd van de situatie daar doe ik hetzelfde met Keulen voor hem. Wellicht kunnen we zelfs een eventueel kaartje "vast houden" voor elkaar? Zonder extra kosten.. "Spreid je winkansen"... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelzate
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die in de buurt van Nederweert woont ? Ik zou er ook graag een willen halen, alleen ik heb geen rijbewijs en geen ouders die graag op en neer rijden
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|