iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Laat iedereen toch doen wat zij/hij wil. Ook al snap je het niet of ook al komt het niet overeen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom wil je perse een origineel? Hier staan ze : http://www.smartphoneshop.be/categor...ml#!2844=21843 blij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Actuele status: binnenkort leverbaar" -> met andere woorden eens de 5S hier uit is, met andere woorden november ....Niet blij :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oh ik zie het al het lukt je niet om hem voor 175,- meer te verkopen en nu ben je gefrustreerd. Triest hoor. |
|
|||
|
|||
Zekers...
Ergens snap ik zijn punt wel, maar ibinco moet ook dit even snappen: Ik ben zelf naar Oberhausen gereden 19sep, vol enthousiasme een leuk avontuur tegenaan! Met lege handen en een kop vol frustratie teruggekeerd... uiteindelijk eentje gekocht via 2dehands voor 200 euro extra... Toch volg ik nog steeds deze topic, gewoon omdat ik ergens het gevoel misgelopen heb van hem ZELF te kunnen kopen in de shop, wat ZO "rewarding" moet aanvoelen na al die moeite (lange nacht/rit)... Ik heb dat gevoel er helaas niet uitgehaald. Ben wel super blij met m'n telefoon natuurlijk! |
|
|||
|
|||
@Affinity
Nou ik snap er niks van. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was er zaterdag ook. En ja er waten iphones. Alleen de 5S space grey met 64GB. Wilde eigenlijk vandaag gaan maar door de feestdag mijn vrije dag maar verplaatst naar komende dinsdag. Kijken of ik geluk ga hebben |
|
|||
|
|||
Ik wil een 64 gb space grey
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
/off topic/
Zullen we nu positief zijn /on topic en met belangstelling uitkijken naar de eventuele "beschikbaarheid" morgen in de Duitse Apple Stores? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ondanks dat ik altijd erg positief ben ingesteld, denk ik dat er morgen geen voorraad is
vandaar dat ik ook geen ritje ga wagen |
|
|||
|
|||
Waarom denk je dat er geen voorraad is morgen?
|
|
|||
|
|||
Ik denk eerlijk gezegd dat als er een levering zou komen bij de Apple store dat morgen of zaterdag zal zijn.
Ik ga het morgen dus en eventueel overmorgen (3de en laatste keer proberen). |
|
|||
|
|||
Ik was maandag de hele dag in CentrO zonder resultaat.
Heb geen zin meer om op de bonnefooi naar Oberhausen te rijden. Heb de hele week de berichten van jullie gevolgd en vanmiddag maar een gouden 32GB 5S besteld in de Duitse online Apple Store. Laat hem afleveren bij mailboxde. Levering is in Oktober. Wordt vervolgd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar heb in in Amsterdam in de rij gestaan van 03.30 - 11.30.
Toen was het model wat ik graag wou ook niet meer. Ik zal nooit meer in de lijn gaan staan voor iphone of dergelijk. ik heb sinds gistern mijn space gray toestel 16GB en bataalde 770 euro. 71 euro meer als de apple prijs. Nu heb het er graag voor over 5beter dan 12.00 in de rij gaan staan) waar ik mijn toestel heb gekocht heeft nog massas voorraad sinds gister. UK toestellen , maar das egaal waar je hem haal het model nummer moet zijn A1457 Ivm 4g / lte frequengties is Benelux/Europa Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar is het? |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|