iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Waarop baseer je dat? Voer zip code van NY in en komt met resultaat terug dat het niet beschikbaar is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of de iPhone 5s (zwart 16gb) in Duitsland voorradig is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nee op dit moment niet beschikbaar zijn geruchten dat as vrijdag een lading komt. Anders volgende week. volgende keer ff paar paginas terug lezen hou je de spanning in!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar dat lukt niet zo makkelijk met de auto.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
om 4 uur op en 2,5 uur rijden voor niks. Ja de lijst had ik al gezien, ik ga wel een studie maken in Google maps welke het dichtste bij is. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 19:19 ---------- @Feddesman Wordt een dure reis dan. Kan jij niet met korting |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oberhausen is dichterbij als la france voor jou.Scheelt wel paar 100km |
|
|||
|
|||
Neem dan 11 man van het forum gratis mee
Wanneer gaan we? |
|
|||
|
|||
ik meld me aan.
|
|
|||
|
|||
Dat zijn er al 2, nog 9 plaatsen.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ikke ook!!!!!
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bon ik ga hier geen welles nietes spel spelen. Je hebt gelijk! |
|
|||
|
|||
Apple geeft garantie op Apple producten op basis van het serienummer en de daaraan gekoppelde waarschijnlijke/geschatte verkoopdatum. Koop je een iPhone in Europa dan kan je in heel Europa terecht voor garantie. Na 1 jaar kan er gedoe ontstaan over de werkelijke verkoopdatum en daarom heb je de originele bon nodig. Verder kan het nodig zijn de originele bon te overleggen bij het afsluiten van een AppleCare+ verzekering (of het oude AppleCare mits je dat nog kan krijgen als het mogelijk is dat het product ouder dan een jaar is). De AppleCare+ verzekering dient in ieder geval afgesloten te worden binnen 30 dagen na aankoop.
Dus voor garantie is het niet nodig om de bon te hebben. Voor garantie als de vermoedelijke verkoop datum om en nabij een jaar in het verleden ligt of bij het afsluiten van een AppleCare+ verzekering dus wel. Het mag natuurlijk als vanzelf spreken dat Apple geen garantie kan bieden op een product in een land waar dit nog niet verkrijgbaar is. Het is echter wel mogelijk om bijv. in Nederland al een AppleCare+ verzekering telefonisch af te sluiten. Als je zelf in Nederland woont en dit in Duitsland wil doen kan dit weer niet..... maar het kan dus wel met een telefoon die hier nog niet uit is maar wel al in het buitenland binnen de EU gekocht is. Een bon van een fanatieke handelaar die er niet de originele bon van Apple bij doet, kan in theorie dus problemen opleveren bij dingen als AppleCare of garantie na +/- een jaar. Dat zijn de feiten.. *BUMP* Met wie kan ik vrijdag vanuit Venlo meerijden naar Oberhausen ? *BUMP* |
|
|||
|
|||
Hoe zit het met de voorraad iPhone 5Sen i.c.m. abonnement in Duitsland? Vorig jaar in Amsterdam was de iPhone 5 zonder abo uitverkocht en met abo nog voldoende op voorraad.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|