iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Even off topic. Kreeg gisteren een mailtje van KPN over de voorinschrijving van de 5S, ik helemaal blij! (had alleen de onderwerpregel snel gezien) Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even off topic.
Kreeg gisteren een mailtje van KPN over de voorinschrijving van de 5S, ik helemaal blij! (had alleen de onderwerpregel snel gezien) Maar helaas, het was alleen een 2e bevestiging dat ik me ingeschreven had, grrrr, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over de beschikbaarheid in NL, het blijft mijns inziens veel te lang stil. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vind dat je het met sommige verwijder-acties een beetje overdrijft. Het loopt niet uit de hand en dreigt ook niet uit de hand te lopen. Naast informatie over beschikbaarheid etc geeft men in dit topic ook zijn mening over onderwerpen/uitspraken (wat ook weer op zijn beurt met beschikbaarheid etc te maken heeft). Dit mag je ook verwijderen, als dat moet.
|
|
||||
|
||||
Het gaat niet over "uit de hand lopen", maar het topic overzichelijk houden. De verwijderde berichten hebben helemaal niets met beschikbaarheid te maken.
Discussie over Nederlande taal -> overbodig. Opvoeding van kinderen hoort hier niet thuis. Het zal mij en andere kooplustigen worst wezen dat je kleindochter blij is met een roze iPhone 5C. Een youtubefilmpje waarin reacties komen over geaardheid heeft nog veel minder te maken met dit alles. Iemand die in dit topic naar serieuze antwoorden zoekt is een half uur kwijt om zich door dergelijke reacties te wurmen. Goed, hier stopt het voor mij. Ander off-topic geklets zal gewist worden. |
|
|||
|
|||
*Disclaimer*
*Volledig on topic* Ik hoor net van mijn dochter dat zij morgen in Frankfurt Main aankomt met (zelfcensuur). Omdat er nog al een lange wachttijd is voor de aansluitende vlucht naar (zelfcensuur) gaat zij ook eens in de Apple Store Frankfurt-Main kijken of er daar iPhone 5s voorradig zijn (beschikbaarheid!). Als dat zo is brengt zij er in ieder geval mee. Keep you posted. |
|
|||
|
|||
Ik ga mijn gok wagen en zorgen dat ik er morgenvroeg ben... hoop dat het lukt en ik een gouden kan scoren!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze genoeg tijd heeft kan ze ook Sulzbach (2 uur vanuit Frankfurt) proberen in munchen heb je 2 winkels maar dat is bijna 4.5 uur rijden vanuit Frankfurt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas kan mijn dochter niet naar Saarbrücken rijden omdat zij wacht op een aansluitende vlucht maar wel tijd genoeg heeft om even in de stad te gaan en te kijken of er voorraad (beschikbaarheid!) is. Keep you posted. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen naar OH samen met sparc
|
|
|||
|
|||
Ik en een vriend van mij zijn er morgenochtend ook bij in Oberhausen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zit serieus te denken om naar OH te gaan kan me zelf niet inhouden.
volgens anwb: Diesel: € 25 x 2. Ik zou 4 mensen kunnen meenemen. met mij 5 man. per persoon 10 euro inleg. lekker gezellig. iemand intresse? vertrek vanuit Amsterdam |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het een enorm risico zal zijn, en mijn voorgevoel zegt eigenlijk dat het noppes zal worden...
Zoals apple aangekondigd had vorige week waren ze "wereldwijd UITVERKOCHT", en toch kwamen er "elke dag kleine leveringen", alsof er elke dag een vrachtwagen doorheen duitsland rijdt om een KLEINE LEVERING iPhones te brengen naar de shops.... volgens mij waren dat iPhones die gewoon hele tijd al in stock waren sinds de release, waarom zou apple anders zeggen "wereldwijd uitverkocht" en de volgende dagen er toch telkens enkele tientallen 'plots' beschikbaar hebben... *** ik uit mijn nek denken jullie? Ik heb het gevoel dat er echt iets niet klopt met Apple hun "tactiek" Langs de andere kant kan ik er natuurlijk volledig naast zitten en zal er toch eindelijk weer een kleine/middelmatige levering geweest zijn die enkele iPc leden gelukkig zal maken.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wordt morgen dan aardig druk met ipc mensen voor de Apple Store in Oberhausen als ik het zo lees.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 13:54 ---------- Voor 7:30 uur (dan gaan de deuren van centro ongeveer open) als het goed is bij de ingang van de launch-nacht/dag (google maps: groot rond plein). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|