iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MauiNL Ik heb de laatste 10-15 pagina's gelezen ja..maar goed.. 1) Ga naar de eerste pagina van deze draad; 2) Klik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Terug naar de orde van de dag graag.
We waren gebleven op: 02/10/2013 - Geen 5s in Keulen en Oberhausen vandaag, morgen store gesloten. |
|
|||
|
|||
Nee, hier zitten mensen die (a) enig gezond verstand en (b) enige moeite van anderen verwachten. Maar ik zou me met dergelijke vragen vooral niet meer hier wagen, inderdaad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 11:55 ---------- Komt goed! Mazzel....! |
|
|||
|
|||
Live report vanaf oberhausen geen levering vandaag en ook geen middag levering als er iets komt dan wellicht vrijdag zei de manager.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Respect voor iedereen die vandaag de gok weer heeft gewaagd!
Je kan hier op je luie krent gaan zitten en wachten op berichten of er wel of geen voorraad is en dan fijn denken "hihi gelukkig ben ik niet gegaan vandaag" De echte helden stonden vanmorgen voor dag en dauw op en zijn op de bonnefooi in de auto gestapt. Vandaag waren ze niet gelukkig maar zij zijn wel degene die dit forum nog intressant maken! No guts, No glory!!!!
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 12:04 ---------- Nou ja, 'respect'... 'helden'... 'guts'... Ik zie dat eerlijk gezegd niet! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Jammer dat je het niet begrijpt. Je bent namelijk een held als je richting oberhausen bent gegaan en dient men daarvoor voorover te buigen, it's so simple
|
|
|||
|
|||
Schijnt in Hamburg voorraad in overvloed! Door een misverstand zijn alle gouden exemplaren naar Hamburg gegaan en slechts enkele naar Oberhausen en Keulen.
Ook de kaartjes die ze komen uitdelen in de wachtrij zijn gemaakt van écht goud! |
|
|||
|
|||
Citaat:
BTW buigen doe ik voor niemand... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 12:09 ---------- Citaat:
P.S. Zullen we nu verder weer on-topic gaan, beste mensen? |
|
||||
|
||||
goed ideee
|
|
|||
|
|||
OMG! Mijn zoon is deze ochtend om 08:00z naar München vertrokken om te gaan pintelieren op het Münchner Oktoberfest. Hij heeft toegezegd om vrijdag, als hij weer min of meer nuchter is, in de Apple Store München eens te gaan kijken wat daar zo allemaal te verkrijgen is aan gouden/zilveren iPhone 5s. Dat zal dan wel niets worden.
|
|
||||
|
||||
Ze schijnen daar ook allemaal broodjes aap te verkopen en volgens mij zijn jullie daar dol op
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|