iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timbr ...ga niet! Ivm met de oktoberfesten is donderdag in Duitsland alles dicht! Onzin. Het Oktoberfest (bierfeest) is in München. Donderdag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Klopt helemaal, donderdag is een (nationale) feestdag in Duitsland. Lijkt me sterk dat er dan uberhaupt leveringen gedaan worden...
|
|
|||
|
|||
juist dan, zonder 5s is het geen feest
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan ben je zelf even goed een handelaar.. Kaartje verkopen ze voor 50-100 aan mensen die daar ook zijn meestal en dus ook moeite gedaan hebben..
Iphone zelf ga je voor meer gaan verkopen. Hoezo je snapt dat niet? Ik had 4 kaartjes ging binnen met medewerker gaf er 3 af stak het andere weer weg.. |
|
|||
|
|||
Wat ik niet snap van sommigen is dat ze het 3 keer proberen en met niets terugkomen
Ik ben tot nog toe maar 1 keer geweest en wilde daarna geen risico lopen dat ik voor niets ga. Maar in de tussentijd zie ik wel veel mensen klagen dat mensen 100 euro meer vragen. Ik zou het wel weten hoor als ik moest kiezen tussen 3/4 keer voor niets heen en weer gaan of 100 euro extra betalen en er zeker eentje hebben. |
|
|||
|
|||
Donderdag zijn meestal ook de restjes van woensdag dus veel iPhones gaan er donderdag niet zijn.
Het zal waarschijnlijk woensdag en vrijdag, misschien ook nog zaterdag worden dat je kans hebt.. Mobistarwinkels in België verwachten de iphones november/december, maar hebben nog steeds geen datum. Ook de Switch zou Iphones op de releasedatum binnenkrijgen, maar ook zij zeggen november/december, ook nog steeds geen datum. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand die weet of er cases zijn of 1 kan meenemen ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja en als er dan niemand reageerd ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik rijd morgen zelf wel ffe naar oberhausen voor die case nog mensen voor wie ik een 5s mee kan nemen als ze er zijn ? bericht me ffe 20 EU benzine/moeite kosten komen er bovenop!
|
|
|||
|
|||
Mocht er iemand vanuit Amersfoort of omgeving naar Duitsland rijden dan hoor ik dat graag via PB! Zou ik graag mee rijden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die kan je in nl ook kopen hoor! Enkel is het dan voor een iphone 5 dat je moet vragen. De 5s is dezelfde grote .
|
|
|||
|
|||
De iphone 5s heeft een andere flitser dus ook een andere case
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|