iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fuqua ze doen het express, make people desperate en ze betalen ervoor. ook hiermee/daardoor blijft de hype leven, mensen komen bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je op een lanceringsdag thuis komt van een koude kermis kan ik me voorstellen dat je je de 2e keer nog wel bedenkt voordat je weer een nacht in die kou gaat zitten. En zo wordt dat verhaaltje ook minder. Ik zet dit niet neer ter frustratie. Laat dat duidelijk zijn. Heb geduld genoeg en het boeit me geen reet of ik dat ding maandag of woensdag in m'n handen heb of nog 2 weken moet wachten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen vroeg richting oberhausen en mn geluk beproeven. Ik heb nog plekjes in de auto dus als iemand mee wil hoor ik het graag. Ik woon in Zuid-Holland.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook 10 voor niets in de rij staan wachten en geloof me dat het geen pretje is als je te horen krijgt dat ze na een klein uurtje al compleet zijn uitverkocht. |
|
|||
|
|||
Iemand die iets over Keulen weet? Wellicht later vanmiddag even langs gaan bij beide zaken.. Nu in Mönchengladbach
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de gehele week geen leveringen zullen plaatsvinden in Oberhausen
|
|
||||
|
||||
Kon me gisteren niet meer inhouden... en 1 in NL gekocht voor maar 75,- meer ( 32GB )
Mijn bestelling in amerika en in duitsland lopen nog steeds... dus wellicht binnenkort 2 stuks te koop! ( wist niet welke ik wou... dus gold & zilver besteld :X, beide bij een forward adres.. dus ik dacht dat ze hem wel zouden annuleren.. ) |
|
|||
|
|||
Vanmorgen eerst in Oberhausen geweest. Inderdaad geen Iphones 5S. Daarna toch nog even doorgereden naar Koln en ook daar geen Iphones 5S meer.
Inmiddels na een lange rit weer thuis. Misschien vrijdag nog een keer proberen. |
|
|||
|
|||
Heb er ook online 2x gold 16gb + 1x zilver/wit 16gb besteld wordt wellicht wel binnen deze dagen geleverd
|
|
|||
|
|||
Ik zit over twee weken een weekend in Parijs, wat schatten jullie in qua kansen om daar met een 5s naar buiten te lopen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Juist, anders had ik ook niet vandaag ruim 330 km voor niets gereden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dus maak het een apple store trip fun walk day van. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe het er daar binnen twee weken zal zijn met de voorraad weet natuurlijk niemand. |
|
|||
|
|||
Citaat:
das waar, maar het biedt in ieder geval een beetje perspectief. We zijn dan alweer twee weken verder en wellicht heeft heel frankrijk dan zijn Iphone al binnen. Wanneer ze ondertussen dan ook begonnen zijn met de uitlevering van de online reserveringen schat ik de kans wat beter in. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
goede middag mensen
weet iemand of er nog genoeg zwarte iphone 5s cases te koop zijn ? ik heb namelijk een 5s in nederland gekocht op marktplaats voor 7,5 maar wil ook graag een case erbij en die is nog niet te koop hier. en om nou alleen voor een case naar oberhausen te rijden is ook weer zo wat.. Is er miss iemand die morgen gaat en er 1 mee kan nemen voor mij ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een tip voor diegene diedonderdag willen afreizen naar Oberhausen, ga niet! Ivm met de oktoberfesten is donderdag in Duitsland alles dicht!
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|