iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer is die 5s in holland te krijgen eigenlijk?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wanneer is die 5s in holland te krijgen eigenlijk?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Morgen om 8:00 bij Apple Amsterdam! Er staat al een rij dus je moet snel zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heul snel, ik sta er al sinds 19:00 uur en ik sta op iets van de 50ste plek, en achter me staan er ook al zeker 100....
|
|||
|
|||
Ikke niet. Haha... Ben nu in München.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen champagne???
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb er m'n best voor moeten doen ook!!!1
Hoorde ook al dat Dunkin' donuts zo uit komt delen. |
|
|||
|
|||
Veel pagina's al gelezen maar ik wil echt geen 103 pagina's doorspitten voor een antwoord
Vraag 1: Zaterdag wil ik met 3 maten naar Oberhausen rijden, helaas werken zij tot laat en kunnen we er op z'n vroegst pas om 12:00 zijn, we komen uit Hoofddorp. Heeft dat überhaupt zin zo laat? Vraag 2: Hoe zit dat nou met die kaartjes? Je krijgt er 2 per persoon maar waar, hoe laat, hoe werkt het nou precies? Kaartje van 16GB Space Gray is garantie dat je die dag die iPhone kan ophalen of moet je dan alsnog rennen? Neem aan dat die kaartjes pas worden uitgedeeld als je eenmaal voor de Apple Store staat en niet bij de ingang van het winkelcentrum? |
|
|||
|
|||
Beetje onzin he als apple t niet aangekondigd heeft... Ik ga denk toch op nl wachten duurt alleen gewoon lang maar dan wordt t niet elke keer teleurstelling en waar ik woon is apple store waar ik niet veel mensen verwacht bij de release in nl
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
64 Grote Bottels...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mannen hier Tom weer
Was ff onderweg Ja die moeite neem ik Met de auto op en neer Die trouwens op water rijdt dus niks kost Ook hoef ik geen vrije dag te nemen van werk ofzo Eten doe ik ook niet dus dat scheelt ook By the way Morgen zit ik er weer Same time same place Kaartjes zijn nu trouwens helemaal op Laatste goude ging weg voor 200 Tjing thing |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 21:42 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ahh onze vriend de IphoneBoer leeft nog... Tot morgen jongen!!!!
|
|
||||
|
||||
Helaas ben ik niet in de gelegenheid om nog naar Oberhausen te gaan deze week.
Heb zelf ook geen rijbewijs etc.. duimpje voor de mensen die wel gaan en het ervoor over hebben vrij te nemen of vroeg op te staan Maar zou iemand die morgen/overmorgen gaat, evt. de optie hebben een 32GB Grijs voor me mee te nemen? Kom hem dan persoonlijk bij je ophalen deze week (: |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|