iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je er dus vanuit gaan dat als er geen hekjes staan er niks te verdelen valt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan je er dus vanuit gaan dat als er geen hekjes staan er niks te verdelen valt?
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga denk ook maar een kvk aanvragen.Je hoeft niet in de rij te staan en het is gelijk geregeld.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de privetoestellen moesten ze wel in de rij gaan staan. |
|
|||
|
|||
Da's grappig... En hoe werkt dat precies daar ik uiteraard beschik over een kvk/btw nummer ? Tickets waren gewoon nodig neem ik aan ?
|
|
|||
|
|||
Ja de tickets waren wel nodig.Maar als je die had hoefde je dus niet meer in de rij te gaan staan.Je moet wel je bedrijfsgegevens overleggen.
|
|
|||
|
|||
Fijn om te weten. Voor het terugvragen van de Duitse btw is het zowiezo nuttig om je bedrijfsgegevens op de bon te hebben staan om problemen achteraf te voorkomen.
|
|
||||
|
||||
Jongens, en? kunnen we reserveren?, Heb aantal pagina's niet gevold.
|
|
|||
|
|||
nope (nog niet)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
misschien nooit
Volgens 1 van de medewerkers komt het niet in Duitsland, teveel gedoe. Alsof dit voor ons geen gedoe is, voor niks rijden en wachten, wachten, wachten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat allemaal naar Tim Cook
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- er vandaag paar mensen in Oberhausen voor niets zijn geweest - er een UPS vrachtwagen achter de Store is gespot maar helaas geen iPhones - ene Boer kaartjes voor 140 euro probeert te verkopen en de boel te saboteren - bijna iedereen hier graag een antwoord op dezelfde vraag als die van jou wilt - volgens THE store alle toestellen in Duitsland zijn uitverkocht |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
3 uurtjes weggeweest om ff lekker te spinnen. 4 nieuwe pagina's met berichten, ik heb weer wat te lezen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb niet gereageerd op z'n laatste pm dus geen idee. Hij zal vast door hebben dat hij niet meer heel erg welkom is hier...
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|