iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bekside Hoop dat ik het weer ga redden Oberhausen. Mocht er iemand in de rij staan en maar 1 iphone willen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je staat in de rij, en dan krijg je een reserveringsticket voor je iPhone. Je zegt dan welke kleur en welk geheugen je wil, en dan krijg je een kaartje daarvoor. Per persoon krijg je max 2 kaartjes. Vorig jaar waren er mensen die 200 euro voor zo een kaartje wilden geven. Weet niet of dit altijd zo extreem is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weer de trip naar duitsland :D
Wie ga ik deze keer ontmoeten? nog weer bekende gezichten?
heb er wel weer zin in... al staat er nog niet bij of hij alleen op contract of ook simlock vrij te krijgen is....ben wel benieuwd naar duitse prijs. Verder heb ik natuurlijk ook nog een plekje vrij in mn tas voor een tweede iphone mee terug te nemen die je dan vrijdagmiddag bij me kan ophalen. PM me hiervoor voor een aardige prijs.(ik woon vlakbij almelo) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 september 2013 om 20:58 ---------- alleen als je de eerste 200 mensen bent ongeveer |
|
||||
|
||||
799, 32GB, nog ff over nadenken.
Nog wel een 4S te verkopen, dus euro of 175 "korting"
|
|||
|
|||
Wie gaat er de 20ste naar Oberhausen?
Wie gaat de 20ste naar Oberhausen 😁?
Edit: 21 naar 20 aangepast 😁 |
|
|||
|
|||
Is het niet 20 september of vergis ik me nu?
|
|
|||
|
|||
jij mag gaan de 21e. ik ben er al de 19e haha.
wie ga ik tegenkomen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet zo snel mogelijk weten wanneer deze in belgie zal uit zijn. Als het maar om 1 week gaat ofzo dan no problem, dan wacht ik maar als het om 4 weken of meer gaat ik moet wachten= te lang= want mijn 5 zal normaal verkocht zijn dan. |
|
|||
|
|||
Ik hou mijne 5 ik sla de 5s over.
|
|
||||
|
||||
ik ga de 19 al naar oberhausen. ergens in de middag. ik rij vanuit apeldoorn dus als er iemand mee wil rijden. laat het me even weten. ik ga tegen eind middag rijden, tenzij er mensen mee rijden die eerder willen.
|
|||
|
|||
Normaal ga ik altijd naar oberhausen maar.....
Aangezien je in amerika nu ook direct de iphone5S volle prijs unlocked kan kopen... Eens de prijzen op een rijtje zetten: Duitsland: iphone5s 16GB :699€ Amerika: iphone5s 16GB : 649$ (unlocked) Met de huidige wisselkoers kom ik dan uit op : 486€ Dit is een verschil van 213€ Dan breng ik hem wel mee van new york volgende maand! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar was een hel in Oberhausen...
Dit jaar heb ik de "luxe" dat ik een nieuw abonnement met iPhone 5S kan nemen en dan heb je net iets meer keuze (als je tenminste een week kan wachten na de release in o.a. Duitsland) |
|
|||
|
|||
ik wil wel mee maar ik kom uit amsterdan moet ik eerst de trein naar apeldoorn nemen dan moeten we daar ergens afspreken
|
|
|||
|
|||
Ga ook wel terug dit jaar . Hopelijk loopt het wat beter dan vorig jaar.
|
|
|||
|
|||
Wanneer komt de 5S nou precies uit in duitsland en in nederland?
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|