iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer Ik sta nu in Keulen Wie wil Zeker, check PM!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog space grey in Keulen? (ik kan er over een dik uurtje zijn)
|
|
|||
|
|||
Hoe druk is het in keulen? moet gouden hebben
|
|
|||
|
|||
geen reactie meer uit Keulen....
Laatst gewijzigd door Emper; 21-09-13 om 18:10. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand even updaten of er vandaag weer genoeg op voorraad zijn in Keulen of Oberhausen?
gisteren een drama in Oberhausen! |
|
|||
|
|||
oberhausen is alweer uitverkocht als je even leest hierboven of vorige pagina
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand iets over de store in Berlijn? Mijn broer zit daar momenteel...
|
|
|||
|
|||
Oberhausen heeft niet meer, alleen nog met contract, ben er nu
|
|
|||
|
|||
Oke, en keulen? iemand?
|
|
|||
|
|||
Keulen gebeld en ook die is uitverkocht.
|
|
|||
|
|||
Keulen nog beschikbaar?
|
|
|||
|
|||
Thanks!
|
|
|||
|
|||
Ik zou maandag gewoon opnieuw proberen in Keulen
|
|
|||
|
|||
Uitverkocht sinds gisteren al hoor.
|
|
|||
|
|||
gewoon ter info: was daar dan vandaag ook weer security en met dranghekkens enzo? of gewoon een hoopje ongeduldigaards die stonden te wachten tot de winkel opende?
|
|
|||
|
|||
Vanaf gisteren al? Er zegt net iemand dat die 6 kaartjes heeft.. Trouwens hoe heb jij 6 kaartjes kunnen bemachtigen? Met zen drieen ?
|
|
||||
|
||||
dat was in keulen die 6 kaartjes, oberhausen was blijkbaar 1 per man. Ik haat oberhausen mij zien ze daar nooit meer. Ik ga maandag richting parijs ga wss ook weer 2 per persoon zijn maar indien niet koop ik er 7 om dan te verkopen. En uiteraard 1 tje voor mezelf
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil wel, wat heb je? |
|
|||
|
|||
En weer terug in Nederland met een iPhone 5s en iPhone 5c rijken voor mij en mijn vriendin Besloten om op hoop van zegen naar Oberhausen te gaan, 6u vertrokken en 7:45 aankomst. Stonden 33 voor mij. Nu lekker unboxen!
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|