//

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee?

iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Ik voel met je mee maat. Mijn vrienden en ik hebben er elk twee kunnen bemachtigen in Sulzbach (MTZ). Met ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 20-09-13, 19:27
Leonneke Leonneke is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik voel met je mee maat. Mijn vrienden en ik hebben er elk twee kunnen bemachtigen in Sulzbach (MTZ). Met gouden en witte was het daar ook gene vette.
Ik heb er daar ook 2 vandaan, ben blij dat ik op het laatste moment besloten heb om niet naar oberhousen te gaan maar naar sulzbach
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Oud 20-09-13, 19:27
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof84 Bekijk bericht
In Oberhausen verwachten ze er praktisch geen.
In Keulen dan wel?
Oud 20-09-13, 19:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonneke Bekijk bericht
Ik heb er daar ook 2 vandaan, ben blij dat ik op het laatste moment besloten heb om niet naar oberhousen te gaan maar naar sulzbach
Dat was dan een zeer goed idee. Ik las vandaag op een Duitse blog dat de langste rijen in Oberhausen stonden. Zelfs langer dan de rijen in Berlijn, Frankfurt en München.
Oud 20-09-13, 19:54
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1

Standaard

maakt nie echt uit hoe lang de rij was, de voorraad was precies al op bij de eerste 200 mensen....
Oud 20-09-13, 20:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
maakt nie echt uit hoe lang de rij was, de voorraad was precies al op bij de eerste 200 mensen....
Dus, als er slechts een rij met 199 mensen had gestaan was toch iedereen tevreden geweest, of niet?
Oud 20-09-13, 20:03
Gewoon.Tim Gewoon.Tim is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof84 Bekijk bericht
In Oberhausen verwachten ze er praktisch geen.
Waar wel dan?
Oud 20-09-13, 20:04
bigboem bigboem is offline
• iOS 6.0
• 6.0

Standaard

zoals gepland zijn ik en een maat van me om 6 uur weggereden, 7 uur in oberhausen en 10 over 7 stonden we in de rij,
ik schrok er wel een beetje van, dat er al een flinke rij stond vorig jaar was ik er om 10 uur en stond ik ongeveer op dezelfde plek...
de sfeer vond ik goed en heb me best vermaakt ! was sowieso beter geregeld dan vorig jaar ook al hadden ze natuurlijk veel minder iphone's dit keer...
wij wouden graag ook een gouden beide en dus niet gekregen.
rond kwart voor 10 stonden we buiten met beide 2 space grey iphone 5s
heb er 1 verkocht aan een man in de rij en voor een schappelijke prijs ( 50 euro extra als vergoeding )

het blijft een ervaring en apart dat je met mensen in de rij gaat staan voor een telefoon, en je complete gesprekken gaat voeren over van alles en je die persoon waarschijnlijk nooit meer ziet als je de apple store uitloopt
Oud 20-09-13, 20:40
Gewoon.Tim Gewoon.Tim is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad

Standaard

Ik heb net Keulen en Oberhausen gebeld en die zeiden allebei dat de iPhone 5S wereldwijd uitverkocht was. Ze verwachten pas volgende week ergens nieuwe voorraad te krijgen.
Oud 20-09-13, 20:58
karakus10 karakus10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5

Standaard

Wel raar ene medewerker zegt dat ze morgen komen andere volgende week
Oud 20-09-13, 21:09
Marinax Marinax is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3

Standaard

Wij stonden met een man in de rij en die wilde een iphone 5s 64gb in Space Grey. Hij wilde niet eens twee kopen. Als ik daar nu aan terug denk vind ik het zo erg dat hij er gewoon geen had, ook al hadden wij ze zelf ook niet. Vind het echt erg dat wij nog in de rij stonden en dr al russen langs de rij liepen met iphones voor 900 euro. En de mensen van apple keken gewoon toe :')
Oud 20-09-13, 21:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marinax Bekijk bericht
Vind het echt erg dat wij nog in de rij stonden en dr al russen langs de rij liepen met iphones voor 900 euro. En de mensen van apple keken gewoon toe :')
Wat hadden die mensen van Apple dan moeten doen? Met een megafoon roepen: "Russen nach hinten, Holländer nach vorne! Ab Marsch!".
Oud 20-09-13, 21:18
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marinax Bekijk bericht
Vind het echt erg dat wij nog in de rij stonden en dr al russen langs de rij liepen met iphones voor 900 euro. En de mensen van apple keken gewoon toe :')
Volgens mij moet je even iets duidelijker uitleggen wat je bedoelt. Het lijkt nu net alsof je vindt dat jij meer recht had op die iPhones dan die Russen... maar misschien begrijpen we je verkeerd
Oud 20-09-13, 21:50
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3

Standaard

Zijn er mensen die morgen nog poging gaan wagen?
Oud 20-09-13, 21:50
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad

Standaard

Ik vraag me echt af wanneer er een nieuwe lading iPhone's komt in Oberhausen of Keulen, heb al gebeld maar ze wisten niks. Dus straks sta ik voor de store voor niks.
Oud 20-09-13, 22:16
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Bekijk bericht
Zijn er mensen die morgen nog poging gaan wagen?
Ik twijfel nog voor eens tot in Keulen te gaan maarja waarschijnlijk gaan ze er toch niks meer binnen gekregen hebben.
Oud 20-09-13, 22:46
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1

Standaard

Ik ga morgen naar Hamburg, denk dat er eigenlijk nauwelijks een rij zal staan 's ochtends aangezien er zo weinig 5S zijn. Ik denk daar maar vragen of ze nog komen die dag.
Oud 20-09-13, 23:48
moermansebastian moermansebastian is offline
• iOS 9.1
• 9.1

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bigboem Bekijk bericht
zoals gepland zijn ik en een maat van me om 6 uur weggereden, 7 uur in oberhausen en 10 over 7 stonden we in de rij,
ik schrok er wel een beetje van, dat er al een flinke rij stond vorig jaar was ik er om 10 uur en stond ik ongeveer op dezelfde plek...
de sfeer vond ik goed en heb me best vermaakt ! was sowieso beter geregeld dan vorig jaar ook al hadden ze natuurlijk veel minder iphone's dit keer...
wij wouden graag ook een gouden beide en dus niet gekregen.
rond kwart voor 10 stonden we buiten met beide 2 space grey iphone 5s
heb er 1 verkocht aan een man in de rij en voor een schappelijke prijs ( 50 euro extra als vergoeding )

het blijft een ervaring en apart dat je met mensen in de rij gaat staan voor een telefoon, en je complete gesprekken gaat voeren over van alles en je die persoon waarschijnlijk nooit meer ziet als je de apple store uitloopt
07u15 in de rij en nog een iphone, zonder voor te drummen of zo. Das wel sterk...
Oud 21-09-13, 01:07
bigboem bigboem is offline
• iOS 6.0
• 6.0

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moermansebastian Bekijk bericht
07u15 in de rij en nog een iphone, zonder voor te drummen of zo. Das wel sterk...
Ik bedoel natuurlijk 19:15 stonden we in de rij
Oud 21-09-13, 01:32
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2

Standaard

ik stond In oberhausen donderdagmiddag om kwart na 2. 30 man ofzo voor me. Ik wilde een 64gb zilveren 5S (na 3 zwarte iphones gehad te hebben was ik die kleur een beetje beu). Dus ik was er van overtuigd dat ik zeker met mijn gewilde versie naar huis kon. Na 17 uur wachten (oberhausen heeft het wel heel netjes geregeld dit jaar) krijg ik dan te horen dat ik enkel keuze hebben tussen alle zwarte modellen en en 32gb zilveren iphone. 32 is te weinig voor mij dus met wat tegenzin koop ik dan maar een space grey. Maar toen ik hem thuis uit de doos pakte (hoewel het natuurlijk een prachtiphone is) was ik toch zo teleurgesteld dat ik geen zilveren had dat ik hem toch maar verkocht heb.
Er was blijkbaar 1 gouden iphone 64gb. Dat kan toch gewoon niet? akkoord dat er productieproblemen zijn. Maar een 40 tal zilveren en gouden iphones ten opzichte van een paar honderd space grey? Dat kan toch niet?
Verder vind ik het wel schandalig dat men zoveel volk heeft laten wachten voor niets. achja, hopelijk is er snel terug voorraad.
Oud 21-09-13, 01:45
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 Bekijk bericht
Ik vraag me echt af wanneer er een nieuwe lading iPhone's komt in Oberhausen of Keulen, heb al gebeld maar ze wisten niks. Dus straks sta ik voor de store voor niks.
Afgaande op mijn waarneming het volgende, vorig jaar werd gemeld vrijdags rond 23.30 uur dat er nog voldoende telefoons in de store in Oberhausen lagen.
Ik ben toen zaterdags om 08.00 vertrokken en om 09.15 uur was ik in Oberhausen en achter in de rij aangesloten. Om 11.48 uur had ik ipv een 16GB zwarte een 16GB witte.

Afgaande op de berichten van vandaag, is er morgen niets te halen, hooguit een 5C.

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 21-09-13 om 07:52.
Reageren

Labels
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht

Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? Gloeuille iPhone algemeen 6 18-09-13 01:17
Wie gaat mee de wachtrij in? borgqueenx iPad algemeen 32 14-03-12 11:05
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49

Regels voor berichten