iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple Store is terug online, iPhone 5s nog altijd niet te koop in België en Nederland...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Store is terug online, iPhone 5s nog altijd niet te koop in België en Nederland
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het tweede set landen is volgens mij altijd in november aan de beurt, het derde set in december. Ik denk niet dat dat nu anders zal zijn, zeker als je ziet hoeveel moeite ze nu al hebben om te leveren. En dan moet je dus maar hopen dat NL bij de tweede set zit en niet bij de derde.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb er al 2 kunnen bemachtigen door dit goed op te volgen en wat inspanning + dosis geluk |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 5 nu te bestellen bij online Apple Store - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
In de apple store duitsland kan je online iphone 5s bestellen maar leverdatum is ergens in Oktober
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben me aan het afvragen wat de snelste methode is om een 5s te bemachtigen; op de bonnefooi naar Oberhausen rijden of toch maar Online bestellen en forwarden via mailboxde
|
|
|||
|
|||
Zaterdag vertrek ik naar Oberhausen op goed geluk bestellen gaat veel te lang duren denk ik...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je laat hem open doen in de apple store om te zien als er geen mankementen aan zijn.. het zou je maar moeten overkomen als je 400km rijdt... Wat versta jij dan onder nieuw? Als ik er een plastiekje omheen doe is ie ineens weer nieuw dan? Ik zal je zeggen... De folietjes die je op het toestel vindt bij het unboxen... Die zitten er ook nog op
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
25 oktober komt de iPhone 5s naar Nederland
iPhone 5s en iPhone 5c vanaf 25 oktober in Nederland en België - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
eeeeindelijk. het verlossende woord voor velen.
|
|||
|
|||
Zorg dat je bij de release in NL vooraan in de rij staat! Anders ben je net als in Duitsland gewoon de zak... Met andere woorden; voor 21:00 in de rij, anders geen kans.
|
|
|||
|
|||
Ik kan mezelf helaas niet martelen en in de rij gaan staan vanwege werk
Daarom gelijk pre-orderen wanneer dat kan |
|
|||
|
|||
Yeeey op nu staat 25 oktober de nieuwe iPhones in NL komen dat is al best snel!
|
|
|||
|
|||
Quote uit het bericht: 'De iPhone 5s en iPhone 5c worden op 25 oktober naast Nederland en België ook verkocht in Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Franse Antillen, Griekenland, Hungarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macau, Malta, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Réunion, Roemenië, Rusland, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek, Taiwan, Thailand, Zuid-Korea, Zweden en Zwitserland Op 1 november begint de verkoop ook in Albanië, Armenië, ColomnbiA, El Salvador, Guam, Guatemala, Indië, Macedonië, Maleisië, Mexico, Moldavië, Montenegro, Saudi Arabië, Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten.' Dan kun je je toch afvragen hoeveel toestellen er die eerste weken in Nederland beschikbaar zullen zijn. Wordt ws weer zes weken wachten als je hem bij de Apple Store online bestelt.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|