iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er om 7u00 in Herne-Boernig een lading via UPS is gearriveerd, dus voor dienenen die in Oberhausen zijn.. Lijkt me het wachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik weet dat er om 7u00 in Herne-Boernig een lading via UPS is gearriveerd, dus voor dienenen die in Oberhausen zijn.. Lijkt me het wachten nog eventjes waard.
@Rogier1991: A40 nemen, vervolgens de A3 richting Hannover/Arnheim en dan A42 Oberhausen/Dortmund. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand een link waar je zo een milieusticker kan bestellen/kopen? Dank je
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oh is dat zo? Lijkt me wel raar dat andere stores "voorrang" krijgen op de Apple store.. Ok dan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mij leek het haalbaar dat er een serieuze lading was gearriveerd en dat er een gedeelte voor Gravis al bij was aangezien deze een erkende reseller is. Maar jij bent de pro op dit gebied Alle kudo's voor u |
|
|||
|
|||
Citaat:
Meer waarschijnlijk is dat Gravis samen met de eerste Duitse Apple Online store klanten gewoon hun eerste voorraad ontvangen hebben afgelopen week. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2013 om 10:45 ---------- Dus.... Wie gaat er eind deze maand in OH een iPad 5 halen op de betreffende vrijdag ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
?? |
|
|||
|
|||
Er is zeker een kans dat er vandaag later nog een levering komt.
Zoals Emper aangeeft was er gisteren om 15.00 géén voorraad meer. Maar toen ik er was rond 16.30/17.00 was er wél weer voorraad, en niet enkel 2 stuks maar veel meer... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vorige week een paar keer geweest met mijn vrouw, maar telkens nee-verkoop. Probleem is wel duidelijk, wereldwijde logistiek. Donderdag hernieuwde poging. @SPARC Heb je al iets ontvangen of heb je tot nu toe alleen maar "weggebracht"? Cu gents. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sinds zondag ook in het bezit van een Space Grey 32GB, Wat een top apparaat
|
|
|||
|
|||
Ich bin gespant!
Ophalen in Dortmund of wordt ie netjes thuis afgeleverd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wens jou/jullie in ieder geval snel een 5S toe... Toch twee van de 4 keer dat ik geweest ben elkaar tegen gekomen daar in OH (mits ik de juiste voor me heb) |
|
|||
|
|||
Is er iemand van België die nog naar een Apple Store gaat en zo vriendelijk wil zijn om een iPhone 5S cover in het zwart of bruin mee te nemen voor mij?
|
|
|||
|
|||
Ben er sinds 20/09 al 3 keer geweest. Steeds pech :-( ook gisteren dus. Rest van de week heb ik geen wagen dus das ook balen. Anders had ik elke dag weet gegaan.
@SPARC: jij was er gisteren toch ook he, jij was toch die persoon uit Antwerpen als ik mij niet vergis?? Ga je deze week toevallig nog is?? Mvg Thiago |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben vrijdag voor het laatst geweest.. 5S van Gravis.de ontvang ik morgen dus ik blijf in ieder geval tot rond eind deze maand als de iPad 5 er is weg uit OH (en misschien wel helemaal.. heb het er even mee gehad)
|
|
|||
|
|||
Oei dan heb ik de verkeerde voor mijn oprechte excuses
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|