iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Was het niet zo dat ze geen simlock vrije aan niet-amerikanen verkochten? Misschien vanavond vrienden maken met iemand......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Was het niet zo dat ze geen simlock vrije aan niet-amerikanen verkochten? Misschien vanavond vrienden maken met iemand...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op de apple US website noemen ze ook een t-mobile versie waar je de volle prijs voor betaalt. Zou die wellicht unlocked zijn als je hem bij een applestore koopt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit is de A1533. |
|
|||
|
|||
iPhone 5S uit Oberhausen
Hey guys,
Ik was van plan eind van deze week naar Oberhausen te gaan om de iPhone 5S 16GB Space-Grey aan te schaffen. Nou zit ik een beetje met een paar vraagjes waarbij jullie me ongetwijfeld kunnen helpen. -Hoe kan ik zeker weten dat de iPhone niet uitverkocht is, en ik niet voor niks daarheen ga? (eventueel telefoonnummer oid) -Kan ik me gewoon beroepen op eventuele garantie als mijn iPhone uit duitsland komt? -Zijn er nog andere dingen die ik moet weten bij het importeren van een dergelijk apparaat uit Duitsland? Mijn dank is alvast groot, Erik |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zeker weten dat de iPhone niet uitverkocht is, en ik niet voor niks daarheen ga? (eventueel telefoonnummer oid)
Je moet gewoon geluk hebben, want ze krijgen kleine voorraadjes toegestuurd. Reserveren doen ze volgens mij niet aan. Kan ik me gewoon beroepen op eventuele garantie als mijn iPhone uit duitsland komt? Ja, maar nu nog niet. Pas als de iPhone 5S/C ook in Nederland te verkrijgen is krijg je hier garantie. (Dit geldt niet voor iPhones uit bijv. Hong Kong) Zijn er nog andere dingen die ik moet weten bij het importeren van een dergelijk apparaat uit Duitsland? Nee. |
|
|||
|
|||
de mijne komt ook uit Oberhausen . Garantie Apple is wereldwijd . Je kan even bellen naar +49 208 30588000 maar wees geduldig . Het kan 30 minuten duren eer je antwoord weet.
Maar indien ze zeggen dat er voorraad is , moet je nog afwachten . ze geven je een kaartje en je moet buiten aanschuiven ( kwartiertje ) . Je kan er max 2 kopen , maar het zit er vol mensen die je vragen een extra kaartje te vragen en aan hun te geven. zo kunnen ze meerdere iphones kopen en een eigen handelje opzetten . ( toen ik er was , had er één iemand 10 kaartjes ) . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is zo omdat er verschillende versies van de iPhone zijn die op verschillende frequenties werken. MacBooks zijn overal ter wereld hetzelfde. Het is wel zo dat je een iPhone uit bijvoorbeeld Spanje ook garantie hebt in de rest van de EU. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand weet of er vandaag toch nog geleverd is geweest in oberhausen? Zou het balen vinden moest er in de namiddag toch iets zijn binnen gekomen.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is er niets meer gekomen.
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of er maandag een levering binnenkomt in Oberhausen
|
|
||||
|
||||
Grote kans als pechvogel Sparc niet gaat, dat ze dan nieuwe leveringen krijgen ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tomdeboer heb je nog kaartjes voor morgen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik meld me weer als ik er zit vrienden
Jullie weten hoe het werkt en waar ik zit 👍 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier al 1 kapotte iPhone 5s kan dinsdag nieuwe gaan ophalen .. nadeel niet spelen met de nieuwe iPhone, voordeel met dit weer geen straf tripje duitsland ;-)
|
||||
|
||||
waarom kon je niet op maandag komen? hebben ze er geen in huis maar verwachten ze dinsdag.....?
|
|||
|
|||
Ik las dus ergens ook op dit forum dat iemand naar mediamarkt in belgië was geweest en dat die eind oktober de nieuwe iphone verwachten! Dat zou echt top zijn
|
|
|||
|
|||
Een medewerker 'verwacht'... Maar goed eind oktober behoord tot de mogelijkheden. Alleen niet erg waarschijnlijk dat mediamarkt hem dan heeft.
|
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|