iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Ik heb nog een Zilver 32GB op overschot maak m space grey en ik koop m...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid, dus diegene die vandaag gepost hebben dat ze een Iphone hebben gekocht hebben er allemaal eentje in Oberhausen kunnen kopen?
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb letterlijk de laatste 2x 32GB kunnen scoren vandaag. Eentje voor moi en eentje voor de liefhebber hier op het forum voor een kleine vergoeding.
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen ook langs Köln en Oberhausen.
Rond welke tijd kan ik het beste aankomen in Oberhausen? EDIT: München is mij net ietjes te ver haha |
|
|||
|
|||
In München al sinds gister voorraad te over
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik de reacties zo lees, komt er bijna in iedere reactie het volgende voor "ik heb de laatste iPhone die nog op voorraad was gekocht"
|
|
|||
|
|||
In München staan er nog zo'n 20 a25
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sulzbach Taunus en daar is de Apple Store Sulzbach Main Taunus Zentrum (MTZ). Er zijn een aantal steden in Duitsland die Sulzbach of Oberhausen heten. Gelukkig heb je wel de juiste Oberhausen gevonden.
|
|
|||
|
|||
Zoekt iemand nog een product red rood hoesje?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2013 om 00:27 ---------- Apple Store Den Haag duurt ook nog wel even denk ik.. Las van de week dat er nu net personeel is uitgenodigd voor sollicitatie in november. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar is ie dan op voorraad? |
|
|||
|
|||
OB iPhones space gray 64Gb genoeg op voorraad. Zojuist een gekocht.
In Oberhausen in Duitsland waren er gisterenavond nog voldoende op voorraad. 64Gb Space Gray. Snelheid van de telefoon bevalt mij uitstekend. Nog even getwijfeld om te wachten, echter de opoersmurf liet weten dat ze echt niet weten wat er iedere dag binnen komt. En mijn gevoel zegt dat de productie van de komende dagen wel eens kan worden vast gehouden voor de release over 10 dagen in de andere landen. Wel 100 euro meer dan de 32 die ik eigenlijk wilde hebben.... In het uurtje dat wij er waren (de iPhone van mijn vrouw moest worden gerepareerd) heb ik er zeker 15 verkocht zien worden. Mensen die morgen naar oberhausen gaan: succces en 64Gb krijg je ook wel weer vol.... |
Labels |
aanwezig, garantiebeleid, iphone 5s, justin bieber, oberhausen, te koop, wereldwijd uitverkocht |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|